Gå til innhold

Noen tips....

Anbefalte innlegg

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg skal i bryllup neste helg, og har ikke kjøpt gave enda. Det er venninna mi som skal gifte seg.

Gavelisten er snart tomme. HVA skal jeg kjøpe???

Noen tips??

Skrevet

Gavekort på tilbords eller Glassmagasinet om du er helt, helt tom for ideer. Ta en kikk på gavelisten. Selv om den snart er tom kan det hende de vil sette pris på andre artikler i samme serie om de ønsker seg glass eller bestikk eller servise? Selv la jeg ikke til alt fpr mye i vår gaveliste på tilbords, så lot være å legge til dyptallerkener i serviset ejg ønsket meg..trodde ikke folk skulle kjøpe så mye men de greide faktisk å kjøpe alt på lista vi la ut...så angrer på at je ikke la til dyptallerkener...:P

Ellers... hva med sånn mikser for smoothies og sånn...en sånn en hadde vi ikke og heller ikke i lista...men ble kjempeglad for den...lager masse milkshakes :) Pent lite bilde, ta en kikk i gallerier ...om du kjenner deres smak..

Gjest baremei
Skrevet

På Husfliden har de noen kule smijernslysetaker, litt naivistiske, som ser ut som dame og mann(finnes i flere størrelser, samt også som fugl, elg,engel ++. Men mann og dame passer jo til et brudepar).De er nokså dyre, bare..

På en butikk som heter "Ting" har de mye tøft, også bilder, men der er det også dyrt. Vet ikke hvor mye du har tenkt å legge ut, jeg?

Noen andre tips:

(tur-)wok, smørbrødgrill(finnes i morsomme varianter, formet som hund, ku eller gris), presskanne(+ kaffeglass?),kokebok.

Gjest Bilde da?
Skrevet

Hva med bilde? Vi kjøpte et bilde i et galleri i markveien, drittøft - og ikke gæli pris heller.. Du kan få det ned til 800,- kr, 50x50ca.

Skrevet

Vi fikk veldig veldig mye til vårt bryllup, men det vi bruker aller mest er kokkeknivene vi fikk. Helt fantastisk å lage mat med skikkelige kniver.

Skrevet

Tja...dette er noen av de tingene vi ble glade for å få til vårt bryllup:

kofferter

gode kokkekniver

kaffekvern og kaffebønner

espressomaskin

guidebok til det stedet vi skulle på bryllupsreise

whiskykaraffel og god whisky

drinkmiksesett

Skrevet

Jeg kjøpte et sånt sølvrør på stativ, til å oppbevare vielsesattesten i. Den ble veldig godt mottatt.

Kostet rundt 350 kroner.

Så kan du plusse på med et fotoalbum i sølvplett, med plass til bilde, hvis det skal være en litt dyrere ting..

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg kjøpte et sånt sølvrør på stativ, til å oppbevare vielsesattesten i. Den ble veldig godt mottatt.

Kostet rundt 350 kroner.

Så kan du plusse på med et fotoalbum i sølvplett, med plass til bilde, hvis det skal være en litt dyrere ting..

Hmmm.....det var veldig lurt!!!

Men jeg dro raua mi ut på byen igår. Fant noen rester på en gaveliste!!!!

:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...