Gjest tottlå Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Jeg skal i bryllup neste helg, og har ikke kjøpt gave enda. Det er venninna mi som skal gifte seg. Gavelisten er snart tomme. HVA skal jeg kjøpe??? Noen tips?? 0 Siter
noami Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Gavekort på tilbords eller Glassmagasinet om du er helt, helt tom for ideer. Ta en kikk på gavelisten. Selv om den snart er tom kan det hende de vil sette pris på andre artikler i samme serie om de ønsker seg glass eller bestikk eller servise? Selv la jeg ikke til alt fpr mye i vår gaveliste på tilbords, så lot være å legge til dyptallerkener i serviset ejg ønsket meg..trodde ikke folk skulle kjøpe så mye men de greide faktisk å kjøpe alt på lista vi la ut...så angrer på at je ikke la til dyptallerkener... Ellers... hva med sånn mikser for smoothies og sånn...en sånn en hadde vi ikke og heller ikke i lista...men ble kjempeglad for den...lager masse milkshakes Pent lite bilde, ta en kikk i gallerier ...om du kjenner deres smak.. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 På Husfliden har de noen kule smijernslysetaker, litt naivistiske, som ser ut som dame og mann(finnes i flere størrelser, samt også som fugl, elg,engel ++. Men mann og dame passer jo til et brudepar).De er nokså dyre, bare.. På en butikk som heter "Ting" har de mye tøft, også bilder, men der er det også dyrt. Vet ikke hvor mye du har tenkt å legge ut, jeg? Noen andre tips: (tur-)wok, smørbrødgrill(finnes i morsomme varianter, formet som hund, ku eller gris), presskanne(+ kaffeglass?),kokebok. 0 Siter
Gjest Bilde da? Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Hva med bilde? Vi kjøpte et bilde i et galleri i markveien, drittøft - og ikke gæli pris heller.. Du kan få det ned til 800,- kr, 50x50ca. 0 Siter
cecily Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Vi fikk veldig veldig mye til vårt bryllup, men det vi bruker aller mest er kokkeknivene vi fikk. Helt fantastisk å lage mat med skikkelige kniver. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Tja...dette er noen av de tingene vi ble glade for å få til vårt bryllup: kofferter gode kokkekniver kaffekvern og kaffebønner espressomaskin guidebok til det stedet vi skulle på bryllupsreise whiskykaraffel og god whisky drinkmiksesett 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Espressomaskin Skikkelige kokkekniver 0 Siter
sukkerrør Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Jeg kjøpte et sånt sølvrør på stativ, til å oppbevare vielsesattesten i. Den ble veldig godt mottatt. Kostet rundt 350 kroner. Så kan du plusse på med et fotoalbum i sølvplett, med plass til bilde, hvis det skal være en litt dyrere ting.. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Jeg kjøpte et sånt sølvrør på stativ, til å oppbevare vielsesattesten i. Den ble veldig godt mottatt. Kostet rundt 350 kroner. Så kan du plusse på med et fotoalbum i sølvplett, med plass til bilde, hvis det skal være en litt dyrere ting.. Hmmm.....det var veldig lurt!!! Men jeg dro raua mi ut på byen igår. Fant noen rester på en gaveliste!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.