Jeg er en annen Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Win XP, IE bruker latterlig lang tid på å starte, eneste prog. med dette problemet. Oppdaget dette etter å ha installert/avinstallert en masse greier, men vet ikke om det har noe med det å gjøre. Har kjørt opprydding i registeret, avinstallert IE (i den grad det lot seg gjøre) og installert på nytt. Ingen forandring. Ville gitt faen i dette da jeg ellers ikke bruker IE, men jeg trenger det til å teste PHP-skripts lokalt på maskinen, da det er default browser i editoren og det ikke ser ut til å være mulig å forandre dette. Noen ideer om hva det kan være/hva jeg kan gjøre? 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Det er sikkert en straff for utagerende DOL bruk. ...eller....kan det ha noe med proxy-settinger å gjøre, slik at den prøver på noe den ikke får til, og dermed trenger tid på å time ut? Men 2 minutter var myyye da. 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Skrevet 18. januar 2005 Det er sikkert en straff for utagerende DOL bruk. ...eller....kan det ha noe med proxy-settinger å gjøre, slik at den prøver på noe den ikke får til, og dermed trenger tid på å time ut? Men 2 minutter var myyye da. Er ikke proxy-settinger, problemet gjelder også ved kjøring lokalt på maskinen. 0 Siter
Oliver Twist and a Gecko Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Ofte søker IE etter proxy-settinger før den i det hele tatt sjekker hvor den skal koble seg opp. Test det ved å starte Internet Explorer utenfra. Det står en melding nederst i venstre hjørne hvis den leter etter proxy-innsillinger. Ellers ville jeg fjernet spyware (med adaware fra www.lavasoftusa.com) og deretter oppgradert til XP SP2. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.