Gjest birgitta Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Har en person på MSN som aldri kontakter meg når vi begge er pålogget. Det er alltid jeg som må si åpne et vindu og si hei. Kan være at denne personen ikke vil ta kontakt selvsagt, men vedkommende har bare MSN på arbeidsplassen. Så jeg tenkte kanskje det ikke syntes hvem andre som er pålogget.. må man innstallere noe ekstra, liksom. Skjønte noen det? :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Ja han/hun ser alltid at du er på. 0 Siter
Gjest surreal Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Vedkommende ser deg. ..dersom h*n ikke står som offline, og svarer på dine henvendelser, så ser h*n deg.. Om vedkommende hadde blokkert deg, så hadde h*n stått som offline, og du kunne heller ikke skrive melding til h*n.. 0 Siter
mrxx Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Hvis vedkommende har slettet deg fra sin liste, så vil han ikke se at du logger deg på. Han ser ikke deg før du tar kontakt, h*n må i tilfelle legge deg til på nytt først. 0 Siter
flisa Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Hvis vedkommende har slettet deg fra sin liste, så vil han ikke se at du logger deg på. Han ser ikke deg før du tar kontakt, h*n må i tilfelle legge deg til på nytt først. *nikker* det har jeg gjort - har bare familie der jeg nå - det er mer enn nok med unger som spør om de kan ta det siste eplet og sånn - på jobb 0 Siter
MsSophie Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 *nikker* det har jeg gjort - har bare familie der jeg nå - det er mer enn nok med unger som spør om de kan ta det siste eplet og sånn - på jobb :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.