Gå til innhold

MSN messenger, ser man alltid hvem andre som er på?

Anbefalte innlegg

Gjest birgitta
Skrevet

Har en person på MSN som aldri kontakter meg når vi begge er pålogget. Det er alltid jeg som må si åpne et vindu og si hei.

Kan være at denne personen ikke vil ta kontakt selvsagt, men vedkommende har bare MSN på arbeidsplassen. Så jeg tenkte kanskje det ikke syntes hvem andre som er pålogget.. må man innstallere noe ekstra, liksom.

Skjønte noen det? :-)

Gjest surreal
Skrevet

Vedkommende ser deg.

..dersom h*n ikke står som offline, og svarer på dine henvendelser, så ser h*n deg..

Om vedkommende hadde blokkert deg, så hadde h*n stått som offline, og du kunne heller ikke skrive melding til h*n..

Skrevet

Hvis vedkommende har slettet deg fra sin liste, så vil han ikke se at du logger deg på. Han ser ikke deg før du tar kontakt, h*n må i tilfelle legge deg til på nytt først.

Skrevet

Hvis vedkommende har slettet deg fra sin liste, så vil han ikke se at du logger deg på. Han ser ikke deg før du tar kontakt, h*n må i tilfelle legge deg til på nytt først.

*nikker*

det har jeg gjort - har bare familie der jeg nå - det er mer enn nok med unger som spør om de kan ta det siste eplet og sånn - på jobb :)

Skrevet

*nikker*

det har jeg gjort - har bare familie der jeg nå - det er mer enn nok med unger som spør om de kan ta det siste eplet og sånn - på jobb :)

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...