Gjest Boombay Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Skal i sommer til et senter sør i India for å lære litt diverse kultur og sånt. Men hvor på internett burde jeg søke for å finne billigst mulig flybillett? Har ikke peiling på hvilke fly som går dit, greieste reisemåte, mellomlanding, osv. Noen som har erfaringer? (Skal til Kerala) 0 Siter
G-bo Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Jeg har brukt "kelkoo.com" for å få bestillt flybilletter utenlands og synes det har vært ok. Jeg fløy selv t/r Delih for et par år siden, men brukte da reisebyrå. Jeg brukte "Aeroflot" via Moskva, litt jalla-flyselskap, men sparte endel penger. De var helt klart billigst(du forstår hvorfor), men hadde brukt de igjen jeg:-) 0 Siter
Gjest indiafarer Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Air France: Oslo - Paris - Mumbai. Jet Airways Mumbai - Cochin eller Trivandrum. (Kjøp businessclass - ikke så dyrt, og MYE mer behagelig. Trangt på turistklasse - inderne tar med set alt mulig rart inn i kabinen). Air France var i alle fall billigst da jeg reiste for noen år siden. God tur ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.