Gå til innhold

hvordan komme seg til India?

Anbefalte innlegg

Gjest Boombay
Skrevet

Skal i sommer til et senter sør i India for å lære litt diverse kultur og sånt. Men hvor på internett burde jeg søke for å finne billigst mulig flybillett? Har ikke peiling på hvilke fly som går dit, greieste reisemåte, mellomlanding, osv.

Noen som har erfaringer?

(Skal til Kerala)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt "kelkoo.com" for å få bestillt flybilletter utenlands og synes det har vært ok.

Jeg fløy selv t/r Delih for et par år siden, men brukte da reisebyrå.

Jeg brukte "Aeroflot" via Moskva, litt jalla-flyselskap, men sparte endel penger. De var helt klart billigst(du forstår hvorfor), men hadde brukt de igjen jeg:-)

Gjest indiafarer
Skrevet

Air France: Oslo - Paris - Mumbai. Jet Airways Mumbai - Cochin eller Trivandrum. (Kjøp businessclass - ikke så dyrt, og MYE mer behagelig. Trangt på turistklasse - inderne tar med set alt mulig rart inn i kabinen).

Air France var i alle fall billigst da jeg reiste for noen år siden.

God tur !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...