Gå til innhold

Leve med elendig elskerinne?

Gjest grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Anbefalte innlegg

Gjest grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Hvorfor skriver ingen om kvinner som er elendige elskere?

Er ikke ute etter sex-beskrivelser, da hadde jeg skrevet under seksualitet.

Jeg er SÅ frustrert selv om jeg er kjempeglad i samboeren. Jeg får meg bare ikke til å si at hun er elendig elsker. Men det er hun altså.

Det betyr veldig lite at dere sikkert kommer til å slenge med leppa om meg tilbake.

Kom heller med råd om hvordan jeg skal si det uten å såre.

Hun er fornøyd som bare det, med alt vi gjør og vi har det utrolig bra. Men i senga er hun et lik. Hun har alltid vært det, men nå er jeg lei av at hun bare tar imot orgasmer og pleie og glemmer meg.

F…, kan det være mulig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171038-leve-med-elendig-elskerinne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Endelig fornøyd

Har du prøvd å snakke med henne om det, da?

Mener selvsagt ikke du skal si "jeg synes du er skikkelig dårlig i senga". Men du bør jo fortelle henne hva du savner og ønsker deg på en skikkelig måte.

Det er nok ganske vanlig med "lik" i sengen. Vi menn skal være den som gjør alt og skjønner hva kvinnen ønsker helt intuitivt.

Burde ikke være så vanskelig å skjønne at "vi" ønsker annet enn lik. Blir vel i grunnen bare vaginalonani.

Heldigvis har jeg funnet ei nå som jeg på bølgelengde med. Vi leker oss og har det kjempeflott.

Det er nok ganske vanlig med "lik" i sengen. Vi menn skal være den som gjør alt og skjønner hva kvinnen ønsker helt intuitivt.

Burde ikke være så vanskelig å skjønne at "vi" ønsker annet enn lik. Blir vel i grunnen bare vaginalonani.

Heldigvis har jeg funnet ei nå som jeg på bølgelengde med. Vi leker oss og har det kjempeflott.

Eh - var den til meg?

Annonse

Gjest Coronado

Du trenger ikke si hun er dårlig i senga, men si til henne for eksempel. "KAn du ikke sette deg oppå meg og ri meg skikkelig?" Vil du at hun skal gjøre andre ting, så si det på samme måte mens dere holder på. Du kan ikke bare sitte å vente på at hun skal endre seg, for det skjer ikke. Hun trenger veiledning. Har du ikke sagt noe, så tror hun heller ikke at noe er galt..

Jeg gjorde det med typen og nå gjør han alt riktig og han har det faktisk bedre selv også!

Ettersom hun får orgasmer er hun tydeligvis "MED" da. I stedet for å fortelle henne hvor elendig hun er, kan du ikke spørre henne om å gjøre forskjellige ting med deg?? Da får hun høre hvordan du vil ha det uten at du kritiserer henne direkte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...