Gå til innhold

er det noen som har sider med windowcolor .

Anbefalte innlegg

Gjest windusmalarn
Skrevet

jeg leiter så etter en side på nette der d va sjablonga tel window color.og en av sjablongene var bilder av smokker,som man kunne male,er det noen som vet om en side der man finner det av smokker?

håper noen vet.

Gjest windusmalarn
Skrevet

Hva er windowcolor?

,som man maler på ei plastlomme med motiv under,slik at når malinga e tørr kan man rive den av mappa og sette den på vindue nesten som et klistremerke

Skrevet

,som man maler på ei plastlomme med motiv under,slik at når malinga e tørr kan man rive den av mappa og sette den på vindue nesten som et klistremerke

Søkte litt på bildesøk på Google nå. Skal du ha svart-hvite tegninger, så kan du se her:

http://images.google.com/images?svnum=10&hl=en&lr=&imgc=mono&q=windowcolor

PS: Jeg gikk inn på google.com - Images - Advanced images search - Coloration "Black & White". Og så når man får opp et antall treff, så gå på den siste resultatsiden der (se nederst på den første siden du får opp, og klikk på det høyeste tallet), og klikk på "repeat the search with the omitted results included". Da får du opp 1000-vis av sånne bilder. Dette bør du gjøre FØR du begynner å bla i bildene, sånn at du får opp alt med en gang. Men jeg søkte bare generelt på ordet windowcolor - uten noe for smokk. Fant ingenting om jeg tok med ord som pacifier eller comforter (som jeg tror smokk heter). Ser at mange av sidene man får treff på er tyske (.de), så kanskje det hjelper med ordet på tysk, i tillegg til ordet windowcolor. Prøv også med window color/window colour/windowcolour (tre ulike alternative stavemåter altså, en av gangen!).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...