Gå til innhold

citøyen? hjelp!!!=)

Anbefalte innlegg

Gjest ninniita
Skrevet

hei! kan du hjelpe meg?

når jeg logger meg inn forskjellige plasser på nettet må jeg jo skrive inn mail-adresse,eller brukernavn.nå har jeg kjøpt ny pc og hver eneste gang må jeg taste inn min laaange mailadresse.blitt så lei det nå.

på min forrige pc kunne jeg bare taste inn en bokstav,så kom resten av seg selv. altå,maskina "lagrer" navnet. det kan jeg vel stille inn et sted på pc'n,kan jeg ikke det?

hadde vært veldig fint å sluppet "det der" hver gang jeg logger meg inn.

på forhånd takk=)

(har windows xp,hvis du lurer)

mvh

Gjest ninniita
Skrevet

Framgangsmåten finner du her: http://www.computerhope.com/issues/ch000604.htm

Selv bruker jeg Wand i Opera som holder greie på brukernavn og passord og lar meg logge inn med et tastetrykk :)

hmm...dvs. gå inn på verktøy,alternativer ofr internett..og så? kommer ikke lenger. hva betyr content tab og button?

hvilken skal jeg åpne, generell,sikkerhet,personvern,innhold,avansert,programmer,tilkoblinger?

va'kke så enkelt...=)

takk!

Skrevet

Hei!

Jeg er nok langt fra noen citoyen, men kanskje jeg i dette tilfelle kan være til litt hjelp likevel?

Hvis jeg oppfatter deg riktig, skulle problemet la seg løse slik:

Klikk først Verktøymenyen, deretter Alternativer for Internett > Innhold >Personlige opplysningger >Autofullfør. Merk så av ønskede alternativ.

Håper det var det som skulle til.

Skrevet

hmm...dvs. gå inn på verktøy,alternativer ofr internett..og så? kommer ikke lenger. hva betyr content tab og button?

hvilken skal jeg åpne, generell,sikkerhet,personvern,innhold,avansert,programmer,tilkoblinger?

va'kke så enkelt...=)

takk!

Følg periskop sin oppskrift over for beskrivelse på norsk :)

Gjest ninniita
Skrevet

Hei!

Jeg er nok langt fra noen citoyen, men kanskje jeg i dette tilfelle kan være til litt hjelp likevel?

Hvis jeg oppfatter deg riktig, skulle problemet la seg løse slik:

Klikk først Verktøymenyen, deretter Alternativer for Internett > Innhold >Personlige opplysningger >Autofullfør. Merk så av ønskede alternativ.

Håper det var det som skulle til.

ja,fant fram nå...

men to steder er det jo v-hake på fra før.det er web-adresse og brukernavn. så da skjønner jeg ikke helt!??

maskina har ikke lagra brukernavn og passord sålangt.....

Skrevet

ja,fant fram nå...

men to steder er det jo v-hake på fra før.det er web-adresse og brukernavn. så da skjønner jeg ikke helt!??

maskina har ikke lagra brukernavn og passord sålangt.....

Da tror jeg du bør spille ballen over til citoyen (eller andre).

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Framgangsmåten finner du her: http://www.computerhope.com/issues/ch000604.htm

Selv bruker jeg Wand i Opera som holder greie på brukernavn og passord og lar meg logge inn med et tastetrykk :)

"Selv bruker jeg Wand i Opera som holder greie på brukernavn og passord og lar meg logge inn med et tastetrykk :)"

Med et museklikk, mener du vel? :-D

Skrevet

"Selv bruker jeg Wand i Opera som holder greie på brukernavn og passord og lar meg logge inn med et tastetrykk :)"

Med et museklikk, mener du vel? :-D

Nei, et tastetrykk. Nærmere bestemt ctrl-enter :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...