Gå til innhold

Å fytti katta!

Anbefalte innlegg

Gjest Huttetuttetu
Skrevet

Det jeg umiddelbart tenkte på var rengjøringsjobben. Alle som har sølt med makrell-i-tomat hjemme på kjøkkenet, vet hvor fettete og ekkelt det blir!

Skrevet

hihi! - jeg har jobbet med det der greiene der og det lukter noe infernalsk!

Skrevet

Mine tanker går nå til de ansatte som ble kalt inn for å rydde opp etter "uhellet".

*urk*

Skrevet

hihi! - jeg har jobbet med det der greiene der og det lukter noe infernalsk!

Bare litt nysgjerrig, men spiser du "flykrasj" etter å ha sett hvordan det blir laget??

Skrevet

Bare litt nysgjerrig, men spiser du "flykrasj" etter å ha sett hvordan det blir laget??

jada! -men jeg lagde bare boksen....:) jobba på et laboratorium hvor vi prøvepakket - noen ganger ute på Stabburet.

I kaffepausen hadde vi alltid kalde fiskeboller med sennep på en gaffel!

MEN, det verste jeg har vært med på å åpne var bomba krabbe på boks fra Canada - vi frykta det verste da kartongen var bløt i bunnen og det surra fluer rundt...

Vi måtte undersøke om det var "boksen sin skyld" - altså vår, eller om de ikk hadde sterilisert varene godt nok på hermetikkfabrikken.

Egentlig spennende,

En gang ble jeg sendt på dagstur til Tondhjem Preserving for å stå og åpne en hel pall med leverposteibokser - hehe - da får man blemmer i fingra! - så skrev vi satistikk over hvor lette/vanskelig de var å åpne -og om ringen holdt.

Litt av en vitenskap det der! *mimre* - jobba med det i 6 år....

Skrevet

Det jeg umiddelbart tenkte på var rengjøringsjobben. Alle som har sølt med makrell-i-tomat hjemme på kjøkkenet, vet hvor fettete og ekkelt det blir!

Jeg har en stooor skrekk for at en av ungene en eller annen gang skal greie å få tranflaska i gulvet.

Skrevet

jada! -men jeg lagde bare boksen....:) jobba på et laboratorium hvor vi prøvepakket - noen ganger ute på Stabburet.

MEN, det verste jeg har vært med på å åpne var bomba krabbe på boks fra Canada - vi frykta det verste da kartongen var bløt i bunnen og det surra fluer rundt...

Vi måtte undersøke om det var "boksen sin skyld" - altså vår, eller om de ikk hadde sterilisert varene godt nok på hermetikkfabrikken.

Egentlig spennende,

En gang ble jeg sendt på dagstur til Tondhjem Preserving for å stå og åpne en hel pall med leverposteibokser - hehe - da får man blemmer i fingra! - så skrev vi satistikk over hvor lette/vanskelig de var å åpne -og om ringen holdt.

Spennende "karriere" du har bak deg du... tenk å få åpne en masse bokser bare for å teste om de er lette eller vanskelige å åpne... og så fiskeboller med sennep på da gitt...unnskyld at jeg sier det men; JÆRK... er det noe du spiser enda?

Skrevet

...hadde ikke vært gøy å være tilstede på det lageret da det sa "boff"; hadde nok blitt en del timer i dusjen for å bli kvitt den lukta ;-)

Skrevet

Det var da godt det skjedde der - at det ble oppdaget. For tenk om noen av disse boksene hadde blitt sendt ut til butikker.

Bare tanken på å åpne en råtten boks med makrell da :-o

Stakkars de som skal rydde opp i dette.

Skrevet

Egentlig spennende,

Hmmmm, det der var jo også en jobb..., råtne bomba krabber..., hadde nok følt jeg ikke fikk nok betalt den dagen:-)

Skrevet

Spennende "karriere" du har bak deg du... tenk å få åpne en masse bokser bare for å teste om de er lette eller vanskelige å åpne... og så fiskeboller med sennep på da gitt...unnskyld at jeg sier det men; JÆRK... er det noe du spiser enda?

ikke så ofte....hehe

Skrevet

Hmmmm, det der var jo også en jobb..., råtne bomba krabber..., hadde nok følt jeg ikke fikk nok betalt den dagen:-)

Jeg har jo laboratorieutdannelse - så det var jo spennende da! -

Skrevet

Jeg har en stooor skrekk for at en av ungene en eller annen gang skal greie å få tranflaska i gulvet.

jeg har en venninne som kaster opp av sennepslukt - en gang var hun hjemme - hun hadde barselpermisjon - og et glass dijon-sennep datt i gulvet og knuste - da bare grep hun ungen og for på dør til gubben var hjemme og fikk vasket - før hun kom hjem - - hun grein da den knuste - så ille syntes hun lukta var - hehehe

Skrevet

jeg har en venninne som kaster opp av sennepslukt - en gang var hun hjemme - hun hadde barselpermisjon - og et glass dijon-sennep datt i gulvet og knuste - da bare grep hun ungen og for på dør til gubben var hjemme og fikk vasket - før hun kom hjem - - hun grein da den knuste - så ille syntes hun lukta var - hehehe

Ille med sennep også, særlig for henne hvis hun kaster opp av lukta.

Det er ikke lukta som er verst med tran, synes jeg, men det må jo være nesten komplett umulig å få vasket helt bort.

Gjest Træge trønder'n
Skrevet

Æ E NO GLA DE ITJ VA PÅ METT KJØKKEN DERRE JA!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...