Gå til innhold

Rosenroth

Anbefalte innlegg

Gjest sagagirl
Skrevet

Har du prøvd dette? virket det? og hvordan virket det på deg i forhold til slik du var før? Sexlyst? energi?

Gjest lille rosinen
Skrevet

Innbiller meg at jeg fikk mer av både sexlyst og energi. Men hvorvidt dette var virkning av rosenrot eller placeboeffekt det er uvisst... Så lenge en føler seg bedre er det vel det samme :-)

Jeg tror jeg får høyere forbrenning av dem, og derfor går ned i vekt. Noe jeg ikke trenger, så jeg har pause fra dem nå for å se om jeg legger på meg igjen...

:-)

Skrevet

Innbiller meg at jeg fikk mer av både sexlyst og energi. Men hvorvidt dette var virkning av rosenrot eller placeboeffekt det er uvisst... Så lenge en føler seg bedre er det vel det samme :-)

Jeg tror jeg får høyere forbrenning av dem, og derfor går ned i vekt. Noe jeg ikke trenger, så jeg har pause fra dem nå for å se om jeg legger på meg igjen...

:-)

Hmmmm, synes ikke du skal slutte jeg kjærstn, trives med at du er mer "horny"..., er verdt vekttapet det:-)

Gjest lille rosinen
Skrevet

Hmmmm, synes ikke du skal slutte jeg kjærstn, trives med at du er mer "horny"..., er verdt vekttapet det:-)

Jeg vil ikke være så tynn jeg... Da trives jeg ikke med meg selv...

Men kommer nok til å prøve å ta dem igjen når jeg er tilbake der jeg skal være i forhold til vekt.

Dessuten, tror nok det er flere faktorer som spiller inn i forhold til om jeg har mye eller lite lyst på sex...

Skrevet

Jeg vil ikke være så tynn jeg... Da trives jeg ikke med meg selv...

Men kommer nok til å prøve å ta dem igjen når jeg er tilbake der jeg skal være i forhold til vekt.

Dessuten, tror nok det er flere faktorer som spiller inn i forhold til om jeg har mye eller lite lyst på sex...

...flere faktorer??, hmmm, det forstår jeg ikke noe av....:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...