Gjest sagagirl Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Har du prøvd dette? virket det? og hvordan virket det på deg i forhold til slik du var før? Sexlyst? energi? 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Innbiller meg at jeg fikk mer av både sexlyst og energi. Men hvorvidt dette var virkning av rosenrot eller placeboeffekt det er uvisst... Så lenge en føler seg bedre er det vel det samme :-) Jeg tror jeg får høyere forbrenning av dem, og derfor går ned i vekt. Noe jeg ikke trenger, så jeg har pause fra dem nå for å se om jeg legger på meg igjen... :-) 0 Siter
G-bo Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Innbiller meg at jeg fikk mer av både sexlyst og energi. Men hvorvidt dette var virkning av rosenrot eller placeboeffekt det er uvisst... Så lenge en føler seg bedre er det vel det samme :-) Jeg tror jeg får høyere forbrenning av dem, og derfor går ned i vekt. Noe jeg ikke trenger, så jeg har pause fra dem nå for å se om jeg legger på meg igjen... :-) Hmmmm, synes ikke du skal slutte jeg kjærstn, trives med at du er mer "horny"..., er verdt vekttapet det:-) 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Hmmmm, synes ikke du skal slutte jeg kjærstn, trives med at du er mer "horny"..., er verdt vekttapet det:-) Jeg vil ikke være så tynn jeg... Da trives jeg ikke med meg selv... Men kommer nok til å prøve å ta dem igjen når jeg er tilbake der jeg skal være i forhold til vekt. Dessuten, tror nok det er flere faktorer som spiller inn i forhold til om jeg har mye eller lite lyst på sex... 0 Siter
G-bo Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Jeg vil ikke være så tynn jeg... Da trives jeg ikke med meg selv... Men kommer nok til å prøve å ta dem igjen når jeg er tilbake der jeg skal være i forhold til vekt. Dessuten, tror nok det er flere faktorer som spiller inn i forhold til om jeg har mye eller lite lyst på sex... ...flere faktorer??, hmmm, det forstår jeg ikke noe av....:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.