Gå til innhold

Slanking

Gjest spider voman

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oksekjøtt er også ille, men svinekjøtt er verst. Kylling og kalkun er ok.

Og blåmuggost og paprika - dessverre- for det er så godt!

Jeg tror på at man med å bruke blodtypedietten kan unngå mat som gir slike smertesymptomer. Jeg tror ikke den er et vidundermiddel. :o)

Men alle revmatikere har vel ikke samme blodtype?

Mens svinekjøtt er vel ganske "universelt" håpløst for revmatikere?

Så derfor sliter jeg litt med å tro på blodtypedietten, men for all del! Hver må finne sin løsning, det er det viktigste!

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

24

• snø

23

• Osiris

14

• serendipity

5

Skrevet

Så derfor sliter jeg litt med å tro på blodtypedietten, men for all del! Hver må finne sin løsning, det er det viktigste!

Nei alle revmatikere har ikke samme blodtype. Men det kan være forskjellige ting som utløser symptomene både hos revmatikere og folk med migrene med mere. Jeg hadde det veldig bra når jeg fulgte denne dietten, snakker ikke for alle revmatikere.

Noen trigges og får smerter av for eksempel kaffe, det går fint hos meg.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Hvorfor er svinekjøtt håpløst for revmatikere? *nysgjerrig*

Skrevet

Her er en god beskrivelse av hvorfor svinekjøtt og en del andre matvarer kan være negative for revmatikere.

Skrevet

Her er en god beskrivelse av hvorfor svinekjøtt og en del andre matvarer kan være negative for revmatikere.

Glemte du linken? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...