Gjest hushora Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Utrolig viktig spørsmål...men hvor ofte har dere sex i gj.snitt pr. uke? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Jeg vil gjerne slå et slag for skippertakssex. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Jeg vil gjerne slå et slag for skippertakssex. Enig. Når man først er i gang, kan man godt holde på noen timer 0 Siter
amber sun Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Jeg vil gjerne slå et slag for skippertakssex. Skippertakssex. hehe, jeg husker et innlegg du hadde for en tid tilbake, hvor du hadde fire-femdoblet overskriften så det ble noe sånt som "pulehelg, pulehelg, pulehelg, pulehelg"... Så at du går for skippertakssex overrasker ikke 0 Siter
Gjest malun Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Skippertakssex. hehe, jeg husker et innlegg du hadde for en tid tilbake, hvor du hadde fire-femdoblet overskriften så det ble noe sånt som "pulehelg, pulehelg, pulehelg, pulehelg"... Så at du går for skippertakssex overrasker ikke Hehe, stemmer det. Utmerket måte å få oppmerksomhet rundt innlegget. Nå skal jeg for øvrig avgårde på puletur til helga. Med mannen, altså. Det er fint å nyte medbragt. ;oD 0 Siter
amber sun Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Hehe, stemmer det. Utmerket måte å få oppmerksomhet rundt innlegget. Nå skal jeg for øvrig avgårde på puletur til helga. Med mannen, altså. Det er fint å nyte medbragt. ;oD Ja, ikke sant? Dere får kose dere, da 0 Siter
Gjest snøslaps Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Hver uke? Hm.. lett: 0. Hver mnd.? Hm... 0-1 gang. Er altså ikke fornøyd med dette, men mannen min gidder ikke ha sex så ofte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.