Gå til innhold

hvordan få se bildene på galleriet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er galleriet her inne og hvordan kommer man seg inn og får sett bildene?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du kommer ikke inn der med mindre du er et fast nick her inne, og helst kan dokumentere at du er den du sender bilde av.

Hvis du har skrevet på dol i 2 år under samme nick vil jeg tro du får adgang, men hvis gallerisjefene gjør et søk på "smekka" tviler jeg på at du kvalifiserer.

Skrevet

Du må sende mail med bilde av deg selv til bassisten. Så legger han bildet ditt inn på galleriet, og sender deg link og passord.

Og deretter er det fritt frem for å beundre oss alle sammen.

Skrevet

Du kommer ikke inn der med mindre du er et fast nick her inne, og helst kan dokumentere at du er den du sender bilde av.

Hvis du har skrevet på dol i 2 år under samme nick vil jeg tro du får adgang, men hvis gallerisjefene gjør et søk på "smekka" tviler jeg på at du kvalifiserer.

2 år du liksom, har jeg vært her i 2 år? overhodet ikke men jeg er i galleriet for det:)

Skrevet

"Hvis du har skrevet på dol i 2 år under samme nick vil jeg tro du får adgang, men hvis gallerisjefene gjør et søk på "smekka" tviler jeg på at du kvalifiserer. "

...for at?

Skrevet

"Hvis du har skrevet på dol i 2 år under samme nick vil jeg tro du får adgang, men hvis gallerisjefene gjør et søk på "smekka" tviler jeg på at du kvalifiserer. "

...for at?

Jeg ser at du har 609 innlegg her, så det er vel ikke helt umulig at du får tilgang til galleriet :-)

"..........................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

...for at?

En bom fra min side. Jeg har aldri sett nicket ditt tidligere og trodde ikke du hadde noe fast nick. I så fall hadde du ikke fått innpass. Men jeg tok feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...