Gå til innhold

Fungerer dere på jobb?

Anbefalte innlegg

Gjest et barn til...

Kjenner jeg sliter i prøveperioden. Etter hormonkur (pergo) er kroppen i skikkelig ulage. I tillegg går jeg på annen hormonmedisin pga svulst på hypofysen, og nå kjenner jeg at jeg ikke er helt meg selv.

Jeg har hodepiner og er svimmel, jeg er nakkestiv, jeg er oppblåst, har kviser i hele fjeset og har usedvanlig kort lunte :)

Det hjelper ikke på situasjonen at jeg jobber som ped.leder i barnehage med 18 3-6 åringer. Det er en herlig jobb, men med dundrende hodepine er det vanskelig å gjøre jobben tilfredsstillende.

Andre som sliter i prøveperioden?? Hater å være borte fra jobb!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171075-fungerer-dere-p%C3%A5-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har desverre ikke svar til deg.. jeg er gravid og fungerer på jobb, men er mer sliten.. Hater også å være borte fra jobb..

Stå på og ta vare på deg selv, kjenn dine begrensninger--

hadde bare et spørsmål om svulsten din, hvis det er greit? Broren min har nemlig godartte svulst på hypofysen, han har slitt litt med synsforstyrrelser, men er bedre nå siden den er mindre, men ikke liten nok til at de opererer den bort.. han er sliten og svimmel, tar cellegift tror jeg.. Han har blitt veldig tynn, og ser bleik og sjuk ut. hatt det i ett og et halvt år /eller visst om svulsten så lenge..

Når fikk du det? Hvordan medisner tar du? Kan du fortelle litt om det hvis du gidder/orker? jeg vet ikke noe om det og er livredd for at det skjer noe med storebror. : ) han er forresten 28 år.

Gjest et barn til...

Har desverre ikke svar til deg.. jeg er gravid og fungerer på jobb, men er mer sliten.. Hater også å være borte fra jobb..

Stå på og ta vare på deg selv, kjenn dine begrensninger--

hadde bare et spørsmål om svulsten din, hvis det er greit? Broren min har nemlig godartte svulst på hypofysen, han har slitt litt med synsforstyrrelser, men er bedre nå siden den er mindre, men ikke liten nok til at de opererer den bort.. han er sliten og svimmel, tar cellegift tror jeg.. Han har blitt veldig tynn, og ser bleik og sjuk ut. hatt det i ett og et halvt år /eller visst om svulsten så lenge..

Når fikk du det? Hvordan medisner tar du? Kan du fortelle litt om det hvis du gidder/orker? jeg vet ikke noe om det og er livredd for at det skjer noe med storebror. : ) han er forresten 28 år.

Hei!

Fikk vitre om svulsten i en alder av 17 år, er nå 28 som din bror...

Jeg fungerer ok, har perioder der jeg sliter med hodepine, men det er uvisst om svulsten er årsaken. Av medisiner bruker jeg Norprolac og det fungerer ok.

Jeg har vært plaget av melkeproduksjon i brystene og har slitt litt mer med å bli gravid, men ellers fungerer jeg i det daglige.

Hvordan opplever broren din dette? Noe av det mest frustrerende er å ikke ha noen å snakke med om svulsten. Det er få som lever med det og legen på Ullevål har ikke tid til å prate...

Hei!

Fikk vitre om svulsten i en alder av 17 år, er nå 28 som din bror...

Jeg fungerer ok, har perioder der jeg sliter med hodepine, men det er uvisst om svulsten er årsaken. Av medisiner bruker jeg Norprolac og det fungerer ok.

Jeg har vært plaget av melkeproduksjon i brystene og har slitt litt mer med å bli gravid, men ellers fungerer jeg i det daglige.

Hvordan opplever broren din dette? Noe av det mest frustrerende er å ikke ha noen å snakke med om svulsten. Det er få som lever med det og legen på Ullevål har ikke tid til å prate...

Hei og takk for svar..

Skjønner at det er frustrerende.. Har selv en sykdom jeg fikk som 16-åring, aldri hatt noen å prate med om det.

Broren min er plaget med hodepine av og til, hender han besvimer, han kan gså være svimmel og før hadde han synsforstyrrelser.. (som migrene). Han har for mye kalk i kroppen, og for mye vitaminer??

Det siste synes jeg høres rart ut, men det er det han sier så.. Vet ikke hvordan medisiner han tar nå, men mener han har sagt cellegift.

Han har blitt tynnere, og ser sliten og grå ut... Kjerringa hans herser jo litt med han også da. : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...