Mary Poppins Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 jeg har nettopp laget smoothie, men jeg var i en helt annen verden mens jeg holdt på og lagde ALT for mye. Kan jeg sette resten i kjøleskapet til imrg tildlig eller må det bare kastes? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 saann apropo,- ble den god? hva heller du oppi? mine smoothies blir saa merkelige... mon undres om jeg glemmer en ingrediens eller to. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Skrevet 18. januar 2005 saann apropo,- ble den god? hva heller du oppi? mine smoothies blir saa merkelige... mon undres om jeg glemmer en ingrediens eller to. super duper god!! jeg heller opp i: frosne jordbær (eller bringebær) vanilje yoghurt en banan (evnt en halv) og bittelitt jus (som regel appelsin, eller sydhavets nektar) og voila! Enkelt og greit 0 Siter
thinkerbell Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 super duper god!! jeg heller opp i: frosne jordbær (eller bringebær) vanilje yoghurt en banan (evnt en halv) og bittelitt jus (som regel appelsin, eller sydhavets nektar) og voila! Enkelt og greit takk! du er en knupp 0 Siter
smekka Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Tja, det kan du vel. Den faller jo sammen ganske fort, men kankje du kan "kjøre" den på nytt før du drikker den? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Skrevet 18. januar 2005 Tja, det kan du vel. Den faller jo sammen ganske fort, men kankje du kan "kjøre" den på nytt før du drikker den? ja det kan jeg jo, vi prøver ihvertfal så får vi se det ann imrg 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Skrevet 18. januar 2005 takk! du er en knupp hehe bare hyggelig det vettu 0 Siter
Atene Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Jeg ser at det er banan i, da må du ihvertfall regne med at den skifter farge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.