Gå til innhold

Haster

Anbefalte innlegg

Gjest mann 2388
Skrevet

eg får besøk av jenta eg holder på med å regner med vi kommer til å ha sex..ho har hintet sånn smått frampå..men problemet er det at ho har fått intrykk av at eg har hatt en haug med ons...noe eg ikkje har pga eg ikkje noe stor tilhengen av dette..så ho regner vel sikkert med masse god sex som eg ikkje kan gje jho på dette tidspunktet..ikkje det at eg tror du får masse erfaring med ons men spm er som følger :::

ska eg si det til hun at eg egentlig ikkje er så erfaren eller holde kjeft og håpe på det beste??

takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tenk så mye. Bare se an kvelden, og se hva som skjer.

La være å stresse med hva som er best å gjøre, det som skjer det skjer.

Og husk at selv om du nå skulle hatt flere ons bak deg, ville det uansett være nytt med denne jenta, og dermed ville det ikke være på samme måten som med de andre.

Hun er nok like nervøs som deg ;)

Bare ta det rolig og ha det fint, ikke begynn å snakke for mye om dette og hint ang. antall ons, det blir sikkert analysert ihjel i ettertid likevel. ;)

Skrevet

noen ?? :(

Hmm.. vanskelig å si egentlig. Er du helt uerfaren da? Altså tror du hun merker at du har løyet etter dere har sex? Isåfall hadde jeg nok sagt det ja.

Det er jo ikke som regel en bra ting at man har hatt mange ons så det kan jo hende hun synes det er fint at du ikke har det?

Derimot hvis dette er en jente du ikke har tenkt å ha et seriøst forhold med hadde jeg ikke brydd meg om å fortelle sannheten hvis jeg var deg,

Gjest mann 2388
Skrevet

Hmm.. vanskelig å si egentlig. Er du helt uerfaren da? Altså tror du hun merker at du har løyet etter dere har sex? Isåfall hadde jeg nok sagt det ja.

Det er jo ikke som regel en bra ting at man har hatt mange ons så det kan jo hende hun synes det er fint at du ikke har det?

Derimot hvis dette er en jente du ikke har tenkt å ha et seriøst forhold med hadde jeg ikke brydd meg om å fortelle sannheten hvis jeg var deg,

har planer om å ha et seriøst forhold til ho.. eg tror eg sier det eg så blir ivhertfall skuldra mine litt lettere

Gjest lov å være famlende!
Skrevet

Man er alltid litt nølende og famlende sammen første gang, uansett hvor mange partnere man har hatt før. Hvert menneske er jo individuelt, og man må finne ut sammen hva akkurat DENNE personen liker osv.

Jeg pleier å si at den beste sexen begynner fra tredje eller fjerde gangen - da har man rukket og bli litt bedre kjent med hverandres kropper og slapper mer av...

Gjest lurerlittpåomegvettkimdue...
Skrevet

Kjell A?

Gjest mann 2388
Skrevet

Kjell A?

hehe nei, verken er eller kjenner noen kjell :)

mn du kan no spørre han om han tenker samme som meg å videreføre svarene eg har fått til han )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...