Gå til innhold

Kvinne forelska i mannlig bestevenn

Anbefalte innlegg

Gjest forelska-i-verdens-beste-venn

Jeg har en venn som er verdens vakreste, ømmeste, mest hensynsfulle, mest intelligente - og min sjelsfrende i ett og alt. Vi har kommet veldig tett.

Han er min drømmemann.

Jeg er hans beste venn.

Når vi er sammen, føles det som vi er kjærester.

Spørsmålet mitt, til menn der ute, er:

Når ER man kjærester?

Hva må være på plass for at menn skal oppfatte en kvinne/bestevenn som kjæreste? Er det noe man "blir enige om", eller bare "blir det sånn"?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171091-kvinne-forelska-i-mannlig-bestevenn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skorpionfisken

Jeg er ikke mann men...

Jeg har også en bestevenn som er mann. En jeg kan snakke om alt med. En jeg er glad i som venn.

Men kjæreste, nei, han tenner meg overhodet ikke, slik som sambo gjør.

En venn blir en kjæreste idet dere går fra å prate om alt, til å gjøre alt! Kyss, elskov osv...

Du kan jo spørre han om dere skal være kjærester, eller om han ser på dere som kjærester.

Kjærester utvikler forholdet med bla. kyssing og kosing osv.

En bestevenn vil holde en viss avstand på det fysiske plan, det er nå slik jeg ser på det og jeg svarer deg som mann

Jeg er ikke mann men...

Jeg har også en bestevenn som er mann. En jeg kan snakke om alt med. En jeg er glad i som venn.

Men kjæreste, nei, han tenner meg overhodet ikke, slik som sambo gjør.

En venn blir en kjæreste idet dere går fra å prate om alt, til å gjøre alt! Kyss, elskov osv...

De gangene vi har hatt muligheten, har vi elsket. Vi er veldig seksuelt tiltrukket av hverandre. Vi er begge ledige. Men jeg er redd for at han skal trekke seg unna meg som venn, dersom jeg indikerer et ønske om et "offisielt" forhold...

De gangene vi har hatt muligheten, har vi elsket. Vi er veldig seksuelt tiltrukket av hverandre. Vi er begge ledige. Men jeg er redd for at han skal trekke seg unna meg som venn, dersom jeg indikerer et ønske om et "offisielt" forhold...

Og en ting til...

Han er tilbakeholdende med å kysse under elsking. Jeg ser på kyssing som mer personlig enn samleie, hvis dere skjønner. Når han motsetter seg dette, er det fordi han ikke vil bli personlig?

Og en ting til...

Han er tilbakeholdende med å kysse under elsking. Jeg ser på kyssing som mer personlig enn samleie, hvis dere skjønner. Når han motsetter seg dette, er det fordi han ikke vil bli personlig?

Det tror jeg ikke du vil kunne finne ut av uten å snakke med han om det.

Kanskje han føler som deg, og med den samme usikkerheten overfor deg som du har overfor han?

Eller så trives han godt med å ha et "fucking friendship" med deg, uten å ha noe ønske om å la det utvikle seg til et mer "kjærlighetsrelatert" forhold.

Men det er det nok bare han som kan gi deg noe svar på.

Annonse

Gjest gammel røy

Og en ting til...

Eh, for meg er et samleie mye mer personlig enn kyss. Men som Goliath sier, du må nok snakke med ham for å finne ut hvor landet ligger... Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...