Gå til innhold

MP3 spiller

Anbefalte innlegg

Gjest turgåeren
Skrevet

Har nå blitt ivrig til å gå turer, men har lyst til å høre på litt musikk mens jeg traver, men hvilken spiller bør jeg investere i? Skal være så billig som mulig (selvfølgelig), men fungere greit. Det er vel MP3 spillere som er mest aktuelle nå for tiden?

Noen linker? og ca. priser?

Skrevet

Vi har kjøpt en MP3 spiller til 12-åringen i huset. Den ble kjøpt på Elkøps nettbutikk. Det er en Creative 256mb og prisen er på 595 kr. Du kan legge inn ca.40 sanger på den. Har ikke funnet tilsvarende til den prisen andre steder. Har brukt den litt selv, og lyden er veldig bra i den.

Skrevet

Vi har kjøpt en MP3 spiller til 12-åringen i huset. Den ble kjøpt på Elkøps nettbutikk. Det er en Creative 256mb og prisen er på 595 kr. Du kan legge inn ca.40 sanger på den. Har ikke funnet tilsvarende til den prisen andre steder. Har brukt den litt selv, og lyden er veldig bra i den.

Jeg kjøpte en på komplett.no. 500mb ca kr 1000. Du kan sortere etter pris der. Tok opp to cd-er, tror det er plass til fire til fem flere. Og det er radio, supert for variasjonen. Jeg kunne tenkt meg en GB og, men det ble for dyrt akkurat nå ca 1700,-. Pass ellers på at du får med batteristr som du kan kjøpe oppladdbare til. Så forresten at de hadde bittelitt rimeligere i Ellos. Det som var fint på komplett var at det var anmeldelser der.

Skrevet

Tror rett og slett jeg ville kjøpt en på tilbud hos elkjøp eller expert. Følg med i reklameaviser i et par uker, så finner du sikkert et greit tilbud.

For å finne ut hvor mye musikk det er plass til kan du ta antall MB og dele på 3 eller 4, så får du ca antall sanger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...