Gå til innhold

Menn og yngre kvinner passer best?

Anbefalte innlegg

Gjest sprudleguri
Skrevet

Rent objektivt.

Vil menn ha en kvinne som er like gammel som dem i år, eller en kvinne som er like ung som dem til sinns?

Jeg tror en mann på 40 år har mer til felles med en kvinne på 30 enn en kvinne på 40. Sånn generelt. (Ja, det finnes unntak.)

Enig?

Skrevet

Dette er nok veldig individuelt.

_Jeg_ ville nok være enig, siden jeg liker menn som er noe eldre enn meg.

Men andre ville si det motsatte.

Det kommer helt an på hvem du spør.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Enig - men her blir det deng;)

Skrevet

Enig - men her blir det deng;)

Ja, dette blir nok en lang krangletråd igjen...

*dukker*

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja, dette blir nok en lang krangletråd igjen...

*dukker*

Jeg har henta hjelmen;)

Skrevet

Det varierer vel? Noen liker mora, andre liker dattera?

Skrevet

Jeg tror en mann på 40 gjerne _vil_ tro at han har mer til felles med ei dame på 30 enn ei på 40.

Gjest tjohooo
Skrevet

Mitt inntrykk er at dette varierer like mye alle veier.

skorpionfisken
Skrevet

Jeg føler meg ofte på mange områder mer voksen enn min sambo som er 11 år eldre enn meg.

På den andre siden så føler jeg meg av og til håpløst barnslig.

Men det er jo deilig å føle seg ung og attraktiv da... :-)

Skrevet

Tja, kanskje du har rett, men kjærligheten spør ikke etter alderen, den velger ut den utkårede etter helt andre kriterier.

Skrevet

År spiller mindre rolle.

At man har noen felles interesser og er like gamle på det "mentale plan" er nok vesentlig viktigere.

Dr. Frankenstein
Skrevet

Det som irriterer meg aller mest, er jeg at skjønte allerede i ungdomsskolen at hunkjønn gjerne like eldre hankjønn, men uttallige år etterpå evner jeg fortsatt ikke å benytte meg av denne kunnskapen. For nå har jeg en slags rar sperre som nekter meg å tro at yngre hunkjønn vil ha noe som helst med meg å gjøre fordi jeg er noe eldre enn dem.

Men på den annen side er jo kanskje det like greit. Det nok jævlig kult å knulle på sprettne drittunger! Men hvem faen gidder å leve sammen med dem?

Dr. Frankenstein
Skrevet

Mitt inntrykk er at dette varierer like mye alle veier.

Standard feminismeretorikk som ikke har noe som helst med virkeligheten å gjøre.

mil1365380270
Skrevet

Det som irriterer meg aller mest, er jeg at skjønte allerede i ungdomsskolen at hunkjønn gjerne like eldre hankjønn, men uttallige år etterpå evner jeg fortsatt ikke å benytte meg av denne kunnskapen. For nå har jeg en slags rar sperre som nekter meg å tro at yngre hunkjønn vil ha noe som helst med meg å gjøre fordi jeg er noe eldre enn dem.

Men på den annen side er jo kanskje det like greit. Det nok jævlig kult å knulle på sprettne drittunger! Men hvem faen gidder å leve sammen med dem?

På ungdomsskolen var det litt annerledes fordi jentene søkte noen som var like langt utviklet som de i hodet. Gutter henger som kjent litt etter i den alderen :-)

Kan bare snakke for meg selv, og jeg har i voksen alder ikke behov for å være sammen med noen som er eldre enn meg selv.

Gjest tjohooo
Skrevet

Standard feminismeretorikk som ikke har noe som helst med virkeligheten å gjøre.

Min forskning viser at der faktisk er tilfelle at dette er ganske likt fordelt.

Når vi ser hvordan kvinnefrigjøringen har skutt fart de siste 100 år, skulle det ikke være umulig at det kan være helt snudd på hodet om nye 100 år.

Dr. Frankenstein
Skrevet

Min forskning viser at der faktisk er tilfelle at dette er ganske likt fordelt.

Når vi ser hvordan kvinnefrigjøringen har skutt fart de siste 100 år, skulle det ikke være umulig at det kan være helt snudd på hodet om nye 100 år.

Din forskning er ribbet for troverdighet.

Dessuten er det ikke bare tenkelig at det hele vil bli snudd på hodet om 100 år. Det er faktisk det som vil skje, dersom feministene får det som de vil.

mil1365380270
Skrevet

Dessuten er det ikke bare tenkelig at det hele vil bli snudd på hodet om 100 år. Det er faktisk det som vil skje, dersom feministene får det som de vil.

Feministene vil at kvinner bare skal velge menn som er yngre enn dem? Vart du skræmt? ;-)

Nå skriver du bare tull, men hva om det hadde skjedd? Kvinner lever lenger enn menn, og de har gjennomsnitlig mer interesse for sex senere. Høres ut som en ideell match?

Clue1365380406
Skrevet

Hvorfor i all verden tror du det?

Kvinner på 40 er da ofte yngre til sinns enn menn på samme alder, tror nå jeg!

Dessuten opplever jeg ofte at menn i 20-årene vil ha kvinner som er eldre enn seg selv...

Gjest tjohooo
Skrevet

Ok, trodde det var det du klaga på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...