Gjest ani_ta_sju Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Jeg er akkurat ferdig med en gjeldsordning og nå er jeg gjeldsfri:) HURRA FOR DET,men lurer da på hvor lang tid må jeg vente før jeg kan søke lån, div... Jeg har nu tenkt å kjøpe meg bil. Altså før sto det jo at jeg ikke var kredittverdig, så lurer da på om dette vil bli slettet? Noen som har vært i samme suppe? 0 Siter
sigga Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Kan ikke hjelpe deg med det du lurer på, ville bare gratulere deg jeg. Tenker det har vært tøft. Lykke til videre med livet ditt!...(",)... 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Hvis du bar har hatt et lån i en bank som var denne gjelden din, så kan du når som helst gå og søke nytt lån. Men dersom du har en betalingsanmerkning på deg (sak som har gått til inkasso), så vil den stå i et år etter at du har gjort den opp. Men mange banker ser gjennom fingrene på anmerkinger når de faktisk er gjort opp. Lykke til ! 0 Siter
Gjest grattis Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Grattis! Vi har 3 år igjen Når det gjelder anmerkningene så sier noen ett år og noen tre år før de er borte, så jeg vet ikke helt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.