lurulf Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Min mann er heller ikke det minste sjalu, og det synes jeg er deilig. Han respekterer meg og stoler fullt og fast på meg. Jeg tolker deg sånn at du tror at han må være litt sjalu for at du skal vite at han elsker deg. Det trenger ikke jeg - min mann er veldig flink til å fortelle hvor glad han er i meg og gi meg små oppmerksomheter. Nå er ikke jeg heller sjalu av meg. Og det er bra, for han omgås mange kvinner i jobben sin og i fritiden. Han har til og med sagt at: Hadde jeg ikke elsket deg, så hadde jeg fallt for den eller den. Det plager meg ikke for jeg kjenner til følelsen. Jeg kan også kjenne at kjemien stemmer så godt med en mann at det kunne ha blitt til noe mer - hvis jeg hadde vært singel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/171100-overhode-ikke-sjalu/page/2/#findComment-1126174 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clue1365380406 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 fordi han stoler så mye på meg?? han sier ikke så mye, bare lar meg gjøre hva jeg vil... det var nu bare det da! Joda han sier han elsker meg... huff huff ja vet dette er ingen big deal egentlig... Har vært i forhold der mannen er sjalu og det er ikke ønskelig. Så hvorfor føler jeg det slik da? Antagelig fordi du er vant til en viss grad av sjalusi. Og at det var en bekreftelse på at han var glad i deg. Sånn var det for meg ihvertfall. Jeg har også en mann som ikke er sjalu....vel, han kan være det av og til, men det skal mye til. Hvis du får bekreftelser på at han er glad i deg på andre måter, må du heller se på det, og tenke at det er godt med den friheten du har nå til å gjøre stort sett hva du vil. Du kan også se det sånn at han på en måte speiler deg i seg selv, dvs at han ikke kunne tenke seg noen andre, og mener du er så glad i ham at du heller ikke kunne det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/171100-overhode-ikke-sjalu/page/2/#findComment-1126346 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke så frustrert i dag Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Antagelig fordi du er vant til en viss grad av sjalusi. Og at det var en bekreftelse på at han var glad i deg. Sånn var det for meg ihvertfall. Jeg har også en mann som ikke er sjalu....vel, han kan være det av og til, men det skal mye til. Hvis du får bekreftelser på at han er glad i deg på andre måter, må du heller se på det, og tenke at det er godt med den friheten du har nå til å gjøre stort sett hva du vil. Du kan også se det sånn at han på en måte speiler deg i seg selv, dvs at han ikke kunne tenke seg noen andre, og mener du er så glad i ham at du heller ikke kunne det. ååå ja akkurat:) takk for klokt svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/171100-overhode-ikke-sjalu/page/2/#findComment-1126690 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.