Gå til innhold

Er jeg 5 kilo lettere til sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typisk, ja.

Har dere forresten ikke noen reserve-hundepasser, da? Veldig synd å måte avlyse en ferie på grunn av det.

Ny jobb er liksom en litt annen ting igjen.

Jo, det kan hende vi får tak i en annen. Men ikke bare-bare å få noen til å passe en livlig (og sterk...) hovawart-hanne i to uker. Selv om han er rolig og ikke gjør ugagn inne, så er han en håndfull ute, og særlig med folk som ikke er konsekvente og bestemte nok fra dag 1. Men hovawart-klubbens nettsider er en mulighet, der er det et forum, hvor vi kan legge inn en "annonse" av typen "vi passer deres hund om dere passer vår" :-)

Har du forresten vært på Lesvos?

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

13

• flisa

9

• ShitDiddelyDo

7

• serendipity

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jo, det kan hende vi får tak i en annen. Men ikke bare-bare å få noen til å passe en livlig (og sterk...) hovawart-hanne i to uker. Selv om han er rolig og ikke gjør ugagn inne, så er han en håndfull ute, og særlig med folk som ikke er konsekvente og bestemte nok fra dag 1. Men hovawart-klubbens nettsider er en mulighet, der er det et forum, hvor vi kan legge inn en "annonse" av typen "vi passer deres hund om dere passer vår" :-)

Har du forresten vært på Lesvos?

Nei, aldri vært der. Hadde ikke hatt noe imot det, da...

Lykke til med hundepass og jobbsøking. ;o)

Skrevet

Nei, aldri vært der. Hadde ikke hatt noe imot det, da...

Lykke til med hundepass og jobbsøking. ;o)

Takk takk! :-)

Bare si ifra om du skulle føle for å kose med en sånn en et par uker i juni:

http://www.codeman.fi/photo/hoffe.jpg ;-)

Skrevet

Åh, så fin!

Hadde jeg visst at jeg hadde tid, skulle jeg sporenstreks booket ham inn! ;o)

Du kan jo låne han en helg, så kanskje du smelter, og bare setter av tid... hehe ;-)

Skrevet

Forutsatt at kaloriinntaket står i samsvar med vekta di så ser det bra ut.

Frokosten er en "bombe" mht kalorier, ettersom jeg bruker litt hakket nøtter og valnøtter, tørket aprikos og svisker. Tar også børd noen dger. Men er ikke sååå glad i brødmat til frokost. Havregrøt er også greit og godt. Jeg har lagt opp til ca. 1500-1600 kcal hver dag, ettersom min trim ikke er "alll verden".

Skrevet

Det er avhengig av når hun legger seg, og siden hun diskuterte til etter midnatt i natt (hvis ikke jeg har blingset), er 19:00 alt for tidlig.

betyr det at jeg kan spise snart? :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

betyr det at jeg kan spise snart? :)

Det kommer helt an på når du legger deg og hvordan du har spist i dag.

Jeg har nettopp dyttet i meg en hel grandis. Urutinert.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg hadde sultet ihjel med dette opplegget. Men det er meg.

Skrevet

Det kommer helt an på når du legger deg og hvordan du har spist i dag.

Jeg har nettopp dyttet i meg en hel grandis. Urutinert.

jeg legger meg ikke før jeg besvimer! :)

I dag startet jeg dagen klokken halv ni med en bolle AlBran med fruktose og melk på - og et jækla svært glass kjølsekspskaldt vann.

Klokka 1200 var det lunsj - - en dyp tallerken med salat, med mye bønner i og kokt egg og røkalaks ved siden av - over helte jeg olje og Balsamcioeddikk. - drakk ferskente til

kaffe

kaffe

kaffe

kaffe

Middag klokka 1800, kote poteter, fiskepinner (fra LIDL - 18 stk i pakka for 4,90!!!) med Smøgnesaus over - lagde sånn mat fordi jeg passer barnebarnet om dagen - og hunmå få noe skikkelig mormorkost -om sånt finnes - drakk PepsiMAX til...

etter det har jeg ikke smakt noe!!! - så nå er jeg jo godtejuk selvsagt! - - -heldigvis har vi nøtter.

*sukk*

men jeg legger meg ikke! - ikke søren! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...