Gå til innhold

Pappa blir 50 år snart..Hva skal jeg kjøpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det er mange som kan svare for det er virkelig vanskelig å finne på noe som passer til en "så" stor dag.

Vi er 3 søsken som kan spleise om så...så bare kom med alle tips og forslag dere har.

Ingen forslag er for dumme så bare fyr løs.

Takker på forhånd til alle som tar bryet med å hjelpe meg:o)

Skrevet

Hvor rik er dere?

Massasjestol ønsker jeg at jeg hadde råd til å kjøpe til min pappa som også har rund dag, men sukk!

Skrevet

En stilig kaffemaskin, med skikkelig steamer og greier, det kunne fungert på min far ihvertfall:-)

Skrevet

Hvilke interesser har han da?? Greitt hvis han liker friluftsliv; da er det bare å velge å vrake i alt fra campingutstyr til fiskestang og ullundertøy...

Interessert i foto??? Ekstar utstyr til kamera, bok om fotografering eller et fotogrfi av en favoritt fotograf?

Eller hva med "glød i huden"....likte den rekalmen før jul....(",).. Det får du visst ved å snakke med ditt nærmeste Apotek1....(",)...

Grattis til far!!

Skrevet

Konsert/teater billetter. Evnt med openger til middag etterpå.

DVD spiller, om han ikke har det.

Sports/fiskeutsyr om han liker det.

Gavekort på resiebyrp, så kan han legge i penger selv i reise.

Kunst

Vennlig hilsen,

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

hvis det ikke var spleis: En kul skjorte, litt tøffere enn han hadde turt å kjøpe selv!!!

Så kan jo de andre følge opp med bukse/genser osv.? Eller noen måneders treningsstudio? Eller utstyr innen interesser han har. (Husk at den generasjonen ikke alltid unner seg det de har lyst på eller trenger(sånn som dere unge :P)

Skrevet

Hvis han er av den middels "sportye" typen, som er glad i natur og dyr, kan dere jo kjøpe han en natt eller to på høyfjellshotell, og bestille en tur med hundeslede! (hvis det fremdeleser vinter når han fyller år!)

Gjorde det med min sambo på hans 30-års dag. For to-tre timer med hundespann betalte jeg ca 1000,han fikk kjøre litt selv til og med.

Også var det en hyggelig helg på hotell!

Litt dyrt kanskje, men kanskje fler kan være med å "spleise"?

Skrevet

Pappa'n min fylte 50 rett før nyttår. Siden han er snekker og hører på radio hele dagen, kjøpte jeg og broderen en DeWalt radio. Type skuddsikker med veltebøyler og det hele. Vi syntes vi hadde vært ufattelig smarte, og presangen falt i veldig god smak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...