Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er ei jente på 22 som har vært sammen med kjæresten min i snart 2 år. Jeg elsker ham og han elsker meg og vi har vært samboere i et halvt år. Problemet er bare at jeg ennå ikke har hatt orgasme verken med ham eller den forige kjæresten min. Vi har prøvd "alt", og er ikke særlig "pripne". Jeg har stor glede av sex, men så mangler altså dette. Dette har blitt et problem for ham også, han føler seg mislykket, og "vet ikke hva han gjør galt"... Han er god med meg og tar seg god tid og viser at han virkelig vil alt godt for meg, det hjelper bare ikke. Jeg blir veldig opphisset, og det er nesten som å "sprekke" fordi jeg føler at jeg må ha en "avslutning". Vi trodde at dette ville komme med tiden, men det blir mer og mer frustrerende. Så når han er gått, er "leken over" for ham, mens jeg er fortsatt kåt. Hva skal vi gjøre? Vi prater åpent om dette og har et flott forhold ellers. Takker for svar snarest.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/17112-fr%C3%B8ken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...