Gå til innhold

Tolleranse muslimer/nordmenn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette går selvsagt på «æren» løs for en eller annen fetter, som sitter slukøret tilbake i Pakistan eller i Norge, snytt for sin «brud».

Selvsagt blir det «oss» og «dem» av slikt, ikke fan om jeg vil sidestilles med slikt pakk, som, tross vår opplyste tidsalder, enda ikke har klart å komme seg ut av middelalderen.

Skrevet

Dette går selvsagt på «æren» løs for en eller annen fetter, som sitter slukøret tilbake i Pakistan eller i Norge, snytt for sin «brud».

Selvsagt blir det «oss» og «dem» av slikt, ikke fan om jeg vil sidestilles med slikt pakk, som, tross vår opplyste tidsalder, enda ikke har klart å komme seg ut av middelalderen.

Og her har du et særdeles godt poeng.

For skal det bli bare "oss", så må enten "de" tilnærme seg "oss", eller så må "vi" tilnærme "oss" "dem".

Og ikke faen om jeg er villig til å ta 10 skritt tilbake og ende i den mørke middelalder igjen....

Skrevet

Hun er er neppe den første som flykter fra muslimsk undertrykking her i landet. I England er det selvsagt ikke noe bedre, og vi har bare sett begynnelsen.

For øvrig er interessant å registrere at det frie, demokratiske Vest-Europa synger på siste verset:

http://observer.guardian.co.uk/uk_news/story/0,6903,363750,00.html

Det er ingen tvil om at det går mot tider der vår frihet og vår kultur vil møte en alvorlig utfordring, for ikke si trussel, av den muslimske ekspansjonen. Hvis vi ser på befolkningsøkningen i Judea, Samaria og Gaza fra 1948 og frem til d.d., så har den økt fra (grovt regnet) en halv million til et sted mellom fem og syv millioner, give or take a few pga. «gjennomtrekk».

Disse kreves repatriert til en stat de overhode ikke har krav på, samtidig som de vil opprette en stat som de har avslått ved minst tre anledninger. Og galskapen sanksjoneres av FNs autokratier?

Er det allikevel Gog vi ser i det fjerne?

Skrevet

Og her har du et særdeles godt poeng.

For skal det bli bare "oss", så må enten "de" tilnærme seg "oss", eller så må "vi" tilnærme "oss" "dem".

Og ikke faen om jeg er villig til å ta 10 skritt tilbake og ende i den mørke middelalder igjen....

Jepp, det finnes intet berikende ved denne type kulturblanding, selv om rødfascistene arbeider under høytrykk for å innbille det norske folk dette.

Skrevet

Poenget med innlegget mitt er at du som muslimsk innvandrer til Norge IKKE kan oppføre deg som en nordmann/kvinne - uten å risikere at du blir drapstruet og det som værre er.

Er du i det hele tatt i stand til å forstå hvor ødeleggende det er for integrering, og hvor nødvendig det er å ta et oppgjør med noe slikt så raskt som det går an?

Hvis du i det hele tatt er opptatt av en så smertefri integrering av våre nye landsmenn som mulig, så burde DET være en av dine fanesaker.

Men jeg misstenker deg for å ha helt andre motiver for hvorfor du opptrer som du gjør.

Du snakker i hvert fall svært sjelden de "snille" innvandreres sak, all den tid det aller meste av det du angriper ville gjort livet i Norge bedre for dem.

Dog ville det gå ut over de innvandrere med mer fundamentale holdninger, og det ser ut til å "plage" deg mer - eller hva taliban-Sør?

Spar oss dine krokodilletårer - du er akkurat like lite interessert i noen form for integrasjon som de du "kritiserer" er.

Skrevet

Spar oss dine krokodilletårer - du er akkurat like lite interessert i noen form for integrasjon som de du "kritiserer" er.

Nok en gang tar du fullstendig feil Sør, og kommer med en påstand om andre her som ene og alene er basert på dine fordommer mot de som ikke er enige med deg i ett og alt.

Skrevet

Nok en gang tar du fullstendig feil Sør, og kommer med en påstand om andre her som ene og alene er basert på dine fordommer mot de som ikke er enige med deg i ett og alt.

Nei, jeg påpeker bare din dobbelmoral.

Skrevet

Nei, jeg påpeker bare din dobbelmoral.

Du påpeker ingen ting annet enn dine egne løgner om andre.

Skrevet

De viser jo nettopp at "oss" og "dem" holdningen du forsøker å prakke på oss nettopp er tull. Ja, noen av dem er akkurat som deg.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=263318

Tror du dette er en "individuell" handling som ene og alene skyldes ett enkeltindivids holdning?

Tror du at du løser slikt som dette ved ene og alene straffe den/de som utførte denne handlingen?

Og så bare vente til nok en fra samme miljø gjør noe tilsvarende....

Eller vil det være mer hensiktsmessig å røske opp i disse miljøene (som det stadig blir flere av), og iverksette nødvendige preventive tiltak for å komme disse handlinger i forkjøpet?

Du som anklaget meg for ikke å tenke på ofre og deres etterlatte.

Her har du mye å stå til ansvar for selv.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...