Gå til innhold

-må- jeg invitere svigermor?

Anbefalte innlegg

Gjest lamungen
Skrevet

her er greia: jeg har bursdag og har invitert noen venninner til lunsj. Svigermor bor rett ved. Bør jeg invitere henne også? Eller kan jeg be henne på kaffe litt senere på dagen?

Hva ville dere gjort?

Skrevet

dersom det hadde vært meg: Ikke faen! Men hvis hun er en hyggelig dame er det jo helt greit! :)

Skrevet

Så lenge det er dine venninner du har bedt, synes jeg du kan be din svigermor på kaffe senere.

Har du f.eks bedt din mor sammen med venneflokken, synes jeg svigermor kan få være med.

skorpionfisken
Skrevet

Kaffe senere på dagen. Helt klart, venninnelunsj er bare for venninnene.

Skrevet

MIN svigermor hadde jeg aldri invitert. Men hvis din er grei og hyggelig, så kanskje?

Skrevet

Jeg ville invitert svigermor på ettermiddagen sammen med resten av familien.

Min svigermor passer overhodet ikke inn sammen med mine venninner...

Skrevet

dersom det hadde vært meg: Ikke faen! Men hvis hun er en hyggelig dame er det jo helt greit! :)

Der er vel vi to svært eninge ;-) MIN svigermor hadde heller ALDRI kommet over dørstokken en gang mer enn nødvendig. Og iallefall ikke for å ødelegge en venninne lunsj.

mil1365380270
Skrevet

Hadde ikke ivitert moren min en gang til den lunsjen. Venninner er en ting, familie noe annet.

Skrevet

Jeg har ei venlig hyggelig svigermor som jeg gjerne er sammen med. Hun bor like ved.

Men når jeg inviterer venninner, ber jeg da ikke henne! Det er noe heeelt annet.

Skrevet

Der er vel vi to svært eninge ;-) MIN svigermor hadde heller ALDRI kommet over dørstokken en gang mer enn nødvendig. Og iallefall ikke for å ødelegge en venninne lunsj.

*highfive*

Gjest Nyco liker ikke
Skrevet

*hysterisk latter* Skarntyde i kaffen. Ja?

*nikker villt*

Skrevet

*hysterisk latter* Skarntyde i kaffen. Ja?

*nikker villt*

Kaffe med avføringsmiddel?

;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

MIN svigermor hadde jeg aldri invitert. Men hvis din er grei og hyggelig, så kanskje?

Jeg har verdens snilleste og kjekkeste svigermor som bor i kårhus på gården vår, men venninnefest er venninnefest likevel. Ikke inviterer ho meg når ho har venninnefest heller, noe jeg syns er like greit. ;-)

Skrevet

*highfive*

Mange svar her, kanskje like greit å ikke ha noen svigermor.....! :-)

Enig i at venninnelunsj er for venninner, ikke svigermødre eller mødre for den saks skyld.

Skrevet

Gjør som DU vil.... middag med venninder er ikke passende for svigermor. La henne komme på kaffe senere på dagen eller en annen dag.

Skrevet

Jeg har verdens snilleste og kjekkeste svigermor som bor i kårhus på gården vår, men venninnefest er venninnefest likevel. Ikke inviterer ho meg når ho har venninnefest heller, noe jeg syns er like greit. ;-)

Forsåvidt enig i det. Min svigermor er egentlig ikke noe umenneske, men hun går oppsiktsvekkende dårlig sammen med andre folk....

Gjest lamungen
Skrevet

Hun ble invitert.....! (men bare fordi det var bursdagen min)

Skrevet

Hun ble invitert.....! (men bare fordi det var bursdagen min)

Så det er din bursdagspresang til deg selv?

;o)

Gjest lamungen
Skrevet

Så det er din bursdagspresang til deg selv?

;o)

Ja. Kunne ikke fått en bedre gave!! (?) Nei, det er vel mer av plikt...sliter litt med det.

Skrevet

Signerer! Min "svigermor" bor ikke langt unna, men hun har ikke vært her mer enn tre ganger. To av gangene var i bursdag til ungene, tredje gangen var da hun kjørte ungene hjem etter at de hadde vært hos henne ei natt. Hun sto rett innafor døra i noen minutter, men så kom hun med rare unnskyldninger om at hun hadde parkert så folk ikke kom forbi (utrolig at det er mulig), og at hun måtte hjem fordi hun hadde så mye å gjøre.

Like greit, jeg kunne gjerne bytta henne ut. Hadde ikke kosta meg en kalori, men hun er nå en gang bestemora til mine barn... :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...