Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi har hatt et oppsving i sexlivet, og i den siste tiden har det "tatt litt av".

Etter en tid med lite sex har det nå oppstått et problem; sårhet.

Kan dette være fordi det er lenge siden? En av gangene holdt vi på ganske hardt i litt over en time, og under akten har mensen meldt sin ankomst. I tillegg har jeg barbert meg nedentil (er mann) og har kanskje hatt litt "skjeggstubb".

Kan noe av dette ha medvirket?

Min samboer har hatt endel problemer etter at dette skjedde, mulig infeksjon, litt rar utflod mm, som har satt full brems på all kjønnslig aktivitet. Har bestillt legetime så da kan vi jo kanskje få svar, men kan det være sopp? Hva kan evt gjøres for å forhindre dette sårhetsproblemet?

Masse sp. mål, takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/171139-s%C3%A5rhet-stopper-moroa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gammel røy

Dere vil sikkert få svar hos legen. Men hvis du har type skjeggstubb nedentil, vil jeg tro det kan være en medvirkende årsak til sårheten. Om dere ikke bruker glidemiddel av noe slag, vil jeg anbefale det forebyggende. Soppinfeksjoner er ikke uvanlige, men dere må altså begge behandles.

I over en time? Tuller du? Æ'kke rart dama er sår. Æ'kke rart hun får soppinfeksjon heller, spør du meg.

Råd: Soppkur til begge to (kapsel med Diflucan, pluss Canesten krem og evt. stikkpille til henne).

Ta det rolig, og bruk glidemiddel i store mengder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...