Gå til innhold

Inside info om Glamour?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvem som er faren til brooks barn? svaret kommer i morgendagens episode men jeg får ikke sett den. På ansiktsuttrykket hennes så det ut som det er nick, men noen som vet for sikkert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke sett på Glamour på en god stund, men trodde det var sikkert at Nick var faren. Nå fatter jeg håp. Kan det likevel være Ridge?

Har han kuttet henne ut, forresten?

Og har du lagt merke til at gamlefrua (the Godmother) har fått helt hvitt, tynt hår? Til nå har ingen av dem blitt synlig eldre, men hun er unntaket.

Gjest har jeg lest et sted
Skrevet

Svaret på prøven sier Nick, men senere (sikkert om laaaang tid) viser det seg at det likevel er Ridge.

Gjest har jeg sett
Skrevet

Jeg har ikke sett på Glamour på en god stund, men trodde det var sikkert at Nick var faren. Nå fatter jeg håp. Kan det likevel være Ridge?

Og har du lagt merke til at gamlefrua (the Godmother) har fått helt hvitt, tynt hår? Til nå har ingen av dem blitt synlig eldre, men hun er unntaket.

Ja, hu mor sjøl drakk seg full sammen med Sally. Sally fant på at de skulle leke frisør... noe sånnt. Resultatet ble gyselig, men frisøren (den ordentlige) fikset det. Synes hun ser bedre ut med det korte enn slik hun var før.

Skrevet

Ja, hu mor sjøl drakk seg full sammen med Sally. Sally fant på at de skulle leke frisør... noe sånnt. Resultatet ble gyselig, men frisøren (den ordentlige) fikset det. Synes hun ser bedre ut med det korte enn slik hun var før.

Ja det er så, men hun har fått veldig tynt, fjonete og fargeløst hår, ordentlig sånn gammelkjerringaktig.

Jaja. Vi skal vel alle den veien, før eller siden.

Jeg leste en gang at selv ikke kona til han som spiller Ridge vet hvor gammel han er. Jeg tipper ca. 55.

Skrevet

"Jeg har ikke sett på Glamour på en god stund, men trodde det var sikkert at Nick var faren. Nå fatter jeg håp. Kan det likevel være Ridge?"

Ja det kunne være han, men fikk svar av en annen her inne at hun hadde lest at Nick er faren. Søren!!

"Har han kuttet henne ut, forresten?"

Det er lenge siden jeg har sett på glamour jeg også, men så det som sagt idag. Det virket som Ridge hadde tenkt å fortsette med henne selv om barnet var Nicks. Men er ikke sikker. Time will tell...

"Og har du lagt merke til at gamlefrua (the Godmother) har fått helt hvitt, tynt hår? Til nå har ingen av dem blitt synlig eldre, men hun er unntaket."

hehe man kan ikke akkurat unngå å legge merke til dét;)

Skrevet

Det blir oppgitt å være Nick, men tilslutt viser det seg at det er deilige Ridge (grøss!) som er den lykkelige far.

Grusomt å se en 53 år gammel mann spille så elendig, han er noe av det mest motbydelige som finnes.

Gjest glamorous
Skrevet

Svaret på prøven sier Nick, men senere (sikkert om laaaang tid) viser det seg at det likevel er Ridge.

akkurat som svaret på bridgets prøve for leeenge siden viste ridge, men så viste det seg etter laaaang tid at det var eric (hvilket sjokk) ? disse manus-skribentene har sannelig god fantasi.

jeg får ikke helt matematikken til å gå opp med brooke, ridge og x antall barnekull, barnebarnkull osv. jeg begynte å følge med i 1990, ca - da var vel brooke et åar å tyve. nå må jo sønnen være et par å tyve, minst, så brooke må jo nærme seg 50 i serien, i alle fall 45 ?

og nei, jeg har ikke fulgt med jevnt og trutt i alle disse årene! men det er så greit med det - et par episoder i halvåret, og man holder seg oppdatert :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...