Gå til innhold

Hvor lenge ha penis inne i vagina?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

ShitDiddelyDo

hehe ler godt av både spm og av svarene :) mn kanskje noen kunne forklart han hvordan tingene fungerte??

er vel derfor denne siden er her?

mn ler godt :)

mn helt ærlig så e nok dette ett tulleinnlegg tror eg

Det er grenser for hva man forklarer. Dessuten er det nødt til å være noe i veien med fyrens instinkt. Har man penis inne i en vagina vet man hva man skal gjøre. Selv uten å vite det. Jeg er rimelig overbevist om akkurat det.

Dr. Frankenstein

Det er grenser for hva man forklarer. Dessuten er det nødt til å være noe i veien med fyrens instinkt. Har man penis inne i en vagina vet man hva man skal gjøre. Selv uten å vite det. Jeg er rimelig overbevist om akkurat det.

Det er vel heller slik i femifasciststaten at unge gutters seksualitet ikke får en naturlig utvikling.

Gjest tottlå

Jeg pleier å leggen'n inn når jeg ruller inn for natta, og tar den ut igjen etter mine 7 timer på øyet.

Det funker utmerket for meg!

*ler hysterisk*

Jeg har hørt at de fleste pleier gjøre det slik.

Men 7 timer......? Var ikke det litt lite, da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...