Gjest sagagirl Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Hørte jeg rett på radio? Satt Christine Koth med bleie på seg med skitt i under Skavlan sist fredag?? Er så tilfelle så er noen virkelig opptatt av å få komme på tv til enhver pris. Æsj. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Kan jeg ikke tenke meg. Hva slags radioprogram var det..? 0 Siter
Gjest sagagirl Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Kan jeg ikke tenke meg. Hva slags radioprogram var det..? På P4.. intervju med henne selv. Hun hadde vært så nervøs og hadde trøbbel med magen. Hadde tatt på seg bleie for å være på den sikre siden. Og da hun gikk av sending hadde det vært skitt der. Hun sa det selv. Men jeg fikk ikke med meg hele intervjuet, så mulig jeg gikk glipp av noe der. 0 Siter
Gjest marwell Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Chistine er ei jente jeg syns er suuuper-morsom, og kjempeflink til programidèer. Dette er bare tøys. På radioen er det så mange faste tøyseinnslag, så hvis man kommer inn uten å ha fått med setting/sammenheng, så kan man tolke mye rart av det som sies. Noe du tydeligvis har gjort. 0 Siter
nolte Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 På P4.. intervju med henne selv. Hun hadde vært så nervøs og hadde trøbbel med magen. Hadde tatt på seg bleie for å være på den sikre siden. Og da hun gikk av sending hadde det vært skitt der. Hun sa det selv. Men jeg fikk ikke med meg hele intervjuet, så mulig jeg gikk glipp av noe der. Hun er veldig PR-kåt, så dette er nok en ny måte å få blest om seg og "Jan Johansen". 0 Siter
Gjest mij Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 På P4.. intervju med henne selv. Hun hadde vært så nervøs og hadde trøbbel med magen. Hadde tatt på seg bleie for å være på den sikre siden. Og da hun gikk av sending hadde det vært skitt der. Hun sa det selv. Men jeg fikk ikke med meg hele intervjuet, så mulig jeg gikk glipp av noe der. Hun sier vel nesten hva som helst den dama der.. mulig det er sant da, men jeg ler ikke av det... 0 Siter
Reg@l Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Skulle ikke forundre meg. Makan til heslig PR-kåt og motbydelig kjerring skal man lete lenge etter 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Skulle ikke forundre meg. Makan til heslig PR-kåt og motbydelig kjerring skal man lete lenge etter Amen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.