Gå til innhold

Koht med skitt i bleia på Skavlan??

Anbefalte innlegg

Gjest sagagirl
Skrevet

Hørte jeg rett på radio? Satt Christine Koth med bleie på seg med skitt i under Skavlan sist fredag??

Er så tilfelle så er noen virkelig opptatt av å få komme på tv til enhver pris.

Æsj.

Skrevet

Kan jeg ikke tenke meg. Hva slags radioprogram var det..?

Gjest sagagirl
Skrevet

Kan jeg ikke tenke meg. Hva slags radioprogram var det..?

På P4.. intervju med henne selv. Hun hadde vært så nervøs og hadde trøbbel med magen. Hadde tatt på seg bleie for å være på den sikre siden. Og da hun gikk av sending hadde det vært skitt der. Hun sa det selv. Men jeg fikk ikke med meg hele intervjuet, så mulig jeg gikk glipp av noe der.

Gjest marwell
Skrevet

Chistine er ei jente jeg syns er suuuper-morsom, og kjempeflink til programidèer.

Dette er bare tøys. På radioen er det så mange faste tøyseinnslag, så hvis man kommer inn uten å ha fått med setting/sammenheng, så kan man tolke mye rart av det som sies. Noe du tydeligvis har gjort.

Skrevet

På P4.. intervju med henne selv. Hun hadde vært så nervøs og hadde trøbbel med magen. Hadde tatt på seg bleie for å være på den sikre siden. Og da hun gikk av sending hadde det vært skitt der. Hun sa det selv. Men jeg fikk ikke med meg hele intervjuet, så mulig jeg gikk glipp av noe der.

Hun er veldig PR-kåt, så dette er nok en ny måte å få blest om seg og "Jan Johansen".

Skrevet

Hun sier vel nesten hva som helst den dama der.. mulig det er sant da, men jeg ler ikke av det...

Skrevet

Skulle ikke forundre meg. Makan til heslig PR-kåt og motbydelig kjerring skal man lete lenge etter

Skrevet

Skulle ikke forundre meg. Makan til heslig PR-kåt og motbydelig kjerring skal man lete lenge etter

Amen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...