Gå til innhold

Hvordan er studentmiljøet i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Gjest Majalla
Skrevet

vurderer å kanskje ta en master i spesped der hvis det går ann til høsten eller senere.

nå blir jo dette veldig subjektivt men hva synes dere om studentmiljøet? Er det lett for oslofolk å bli kjent med Siddiser?

Gjest men det er bare min mening
Skrevet

..labert vil jeg si. Har gått her i tre år nå. Er innflytter.

Vil absolutt flyttet på studentbolig hvis jeg var deg. Angrer på at jeg ikke gjorde det selv :)

Gjest tottlå
Skrevet

..labert vil jeg si. Har gått her i tre år nå. Er innflytter.

Vil absolutt flyttet på studentbolig hvis jeg var deg. Angrer på at jeg ikke gjorde det selv :)

Jeg er student ved universitetet i stavanger.....(høres fint ut, den nye tittelen). :)

Studentorganisasjonen prøver sikker så godt de kan, men det er ikke noe å skryte av!!!

For øvrig er siddiser en sær menneske-art, ville heller satset på å bli kjent med ekte jærbuer!! Det er mange av dem også på skolen!!!

Reven1365380455
Skrevet

Jeg er student ved universitetet i stavanger.....(høres fint ut, den nye tittelen). :)

Studentorganisasjonen prøver sikker så godt de kan, men det er ikke noe å skryte av!!!

For øvrig er siddiser en sær menneske-art, ville heller satset på å bli kjent med ekte jærbuer!! Det er mange av dem også på skolen!!!

På hvilke måter er vi sære?

Du trenger ikke å være høflig, si hva du mener:)

Gjest tottlå
Skrevet

På hvilke måter er vi sære?

Du trenger ikke å være høflig, si hva du mener:)

Hmmm......dere har et fotballag som heter viking......som tror de er bedre enn Bryne....

Hehehe...neida.....jeg stortrives på skolen, jeg...... sammen med alle siddisene!!!

Er en ekte Bryne patriot, jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest