Gjest Majalla Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 vurderer å kanskje ta en master i spesped der hvis det går ann til høsten eller senere. nå blir jo dette veldig subjektivt men hva synes dere om studentmiljøet? Er det lett for oslofolk å bli kjent med Siddiser? 0 Siter
Gjest men det er bare min mening Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 ..labert vil jeg si. Har gått her i tre år nå. Er innflytter. Vil absolutt flyttet på studentbolig hvis jeg var deg. Angrer på at jeg ikke gjorde det selv 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 ..labert vil jeg si. Har gått her i tre år nå. Er innflytter. Vil absolutt flyttet på studentbolig hvis jeg var deg. Angrer på at jeg ikke gjorde det selv Jeg er student ved universitetet i stavanger.....(høres fint ut, den nye tittelen). Studentorganisasjonen prøver sikker så godt de kan, men det er ikke noe å skryte av!!! For øvrig er siddiser en sær menneske-art, ville heller satset på å bli kjent med ekte jærbuer!! Det er mange av dem også på skolen!!! 0 Siter
Reven1365380455 Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Jeg er student ved universitetet i stavanger.....(høres fint ut, den nye tittelen). Studentorganisasjonen prøver sikker så godt de kan, men det er ikke noe å skryte av!!! For øvrig er siddiser en sær menneske-art, ville heller satset på å bli kjent med ekte jærbuer!! Det er mange av dem også på skolen!!! På hvilke måter er vi sære? Du trenger ikke å være høflig, si hva du mener:) 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 På hvilke måter er vi sære? Du trenger ikke å være høflig, si hva du mener:) Hmmm......dere har et fotballag som heter viking......som tror de er bedre enn Bryne.... Hehehe...neida.....jeg stortrives på skolen, jeg...... sammen med alle siddisene!!! Er en ekte Bryne patriot, jeg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.