Gå til innhold

Hvordan er studentmiljøet i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Gjest Majalla
Skrevet

vurderer å kanskje ta en master i spesped der hvis det går ann til høsten eller senere.

nå blir jo dette veldig subjektivt men hva synes dere om studentmiljøet? Er det lett for oslofolk å bli kjent med Siddiser?

Gjest men det er bare min mening
Skrevet

..labert vil jeg si. Har gått her i tre år nå. Er innflytter.

Vil absolutt flyttet på studentbolig hvis jeg var deg. Angrer på at jeg ikke gjorde det selv :)

Gjest tottlå
Skrevet

..labert vil jeg si. Har gått her i tre år nå. Er innflytter.

Vil absolutt flyttet på studentbolig hvis jeg var deg. Angrer på at jeg ikke gjorde det selv :)

Jeg er student ved universitetet i stavanger.....(høres fint ut, den nye tittelen). :)

Studentorganisasjonen prøver sikker så godt de kan, men det er ikke noe å skryte av!!!

For øvrig er siddiser en sær menneske-art, ville heller satset på å bli kjent med ekte jærbuer!! Det er mange av dem også på skolen!!!

Reven1365380455
Skrevet

Jeg er student ved universitetet i stavanger.....(høres fint ut, den nye tittelen). :)

Studentorganisasjonen prøver sikker så godt de kan, men det er ikke noe å skryte av!!!

For øvrig er siddiser en sær menneske-art, ville heller satset på å bli kjent med ekte jærbuer!! Det er mange av dem også på skolen!!!

På hvilke måter er vi sære?

Du trenger ikke å være høflig, si hva du mener:)

Gjest tottlå
Skrevet

På hvilke måter er vi sære?

Du trenger ikke å være høflig, si hva du mener:)

Hmmm......dere har et fotballag som heter viking......som tror de er bedre enn Bryne....

Hehehe...neida.....jeg stortrives på skolen, jeg...... sammen med alle siddisene!!!

Er en ekte Bryne patriot, jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...