Gjest Nytt utstyr Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Har planer om å kaste noen gamle stereo-greier, en pc-skjerm og diverse, og lurer på om det er lett tilgjengelige returmottak/containere for dette utenfor Elkjøp/Expert nær sentrum i Oslo. Vil helst kaste uten assistanse fra butikken, da jeg ikke skal kjøpe nytt hos disse kjedene ;-) 0 Siter
Lisabeth Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Alle forhandlere er pålagt å ta i mot el-avfall. Det er ingen som spør om du skal kjøpe nytt. 0 Siter
Gjest Mer konkret, takk... Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Alle forhandlere er pålagt å ta i mot el-avfall. Det er ingen som spør om du skal kjøpe nytt. Jeg vet at de er pålagt å ha det. Mitt spørsmål fordret et litt mer konkret svar på tilgjengelighet på disse spesifikt sentralt i Oslo. At de fins og at de er _lett tilgjengelig_ er ikke nødvendigvis det samme. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.