Gjest mij Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Salg er flott det altså, men nå er det så utplukket at det ikke er gøy.. Så når kommer de nye klærne? 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Snart. Noen butikker har allerede fått nye klær, men de kommer litt og litt, så ikke forvent det aller store med en gang. Men de fleste har begynt denne uken, så det er ikke BARE salg de har... Endelig. Er drittlei! Vil ha nye farger! 0 Siter
Gjest sparebluss Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Snart. Noen butikker har allerede fått nye klær, men de kommer litt og litt, så ikke forvent det aller store med en gang. Men de fleste har begynt denne uken, så det er ikke BARE salg de har... Endelig. Er drittlei! Vil ha nye farger! Hva er det for nytt som kommer til våren da? Form og farge...? Så lenge jeg er på sparebluss holder jeg meg LANGT unna andre butikker en rimi... 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Hva er det for nytt som kommer til våren da? Form og farge...? Så lenge jeg er på sparebluss holder jeg meg LANGT unna andre butikker en rimi... Hmm..kanskje jeg ikke skal friste deg med vårens nytt da? Men ikke sikkert du liker disse fargene som kommer: Lime/eplegrønn tror jeg blir veldig populær, og rosa selvfølgelig;) Og turkis. elsker de fargene:o) Brunt.. *masse fint* Glede seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.