Gå til innhold

Når kommer det nye klær i butikkene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Salg er flott det altså, men nå er det så utplukket at det ikke er gøy..

Så når kommer de nye klærne?

Lips1365380508
Skrevet

Snart. Noen butikker har allerede fått nye klær, men de kommer litt og litt, så ikke forvent det aller store med en gang. Men de fleste har begynt denne uken, så det er ikke BARE salg de har... ;)

Endelig. Er drittlei! Vil ha nye farger!;)

Gjest sparebluss
Skrevet

Snart. Noen butikker har allerede fått nye klær, men de kommer litt og litt, så ikke forvent det aller store med en gang. Men de fleste har begynt denne uken, så det er ikke BARE salg de har... ;)

Endelig. Er drittlei! Vil ha nye farger!;)

Hva er det for nytt som kommer til våren da? Form og farge...?

Så lenge jeg er på sparebluss holder jeg meg LANGT unna andre butikker en rimi...

Lips1365380508
Skrevet

Hva er det for nytt som kommer til våren da? Form og farge...?

Så lenge jeg er på sparebluss holder jeg meg LANGT unna andre butikker en rimi...

Hmm..kanskje jeg ikke skal friste deg med vårens nytt da? Men ikke sikkert du liker disse fargene som kommer:

Lime/eplegrønn tror jeg blir veldig populær, og rosa selvfølgelig;) Og turkis. elsker de fargene:o) Brunt..

*masse fint* Glede seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...