Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket merke er regnet som det sterkeste/beste?

Erfaringer?

Mvh

Gjest Er det lov?
Skrevet

Det er vel ikke lov å drive med reklame her eller? De sterkeste jeg har sett var hvertfall fra NaturaMed. Type postordre. Du finner det hvis du søker på internet...

Skrevet

Det er vel ikke lov å drive med reklame her eller? De sterkeste jeg har sett var hvertfall fra NaturaMed. Type postordre. Du finner det hvis du søker på internet...

Er det ikke tryggest å kjøpe Rosenrot og andre helsekostmidler i helsekostforretning? Bare lurer....!

Vet ikke mange ganger ovennevnte firma har ringt her og skal prakke på oss forskjellige av sine produkter.

Gjest Er det lov?
Skrevet

Er det ikke tryggest å kjøpe Rosenrot og andre helsekostmidler i helsekostforretning? Bare lurer....!

Vet ikke mange ganger ovennevnte firma har ringt her og skal prakke på oss forskjellige av sine produkter.

Jeg har vært inne på internetsiden deres (og aldri blitt oppringt) og har egentlig ikke noen betenkeligheter med å bestille derfra.

Jeg har prøvd både disse og andre fra helsekost (med mindre rot i) og jeg merker forskjell...

De kjører sånne kampanjer (som jeg benytttet meg av), der du bare betaler portoen også får du gratis et glass for å prøve i ca 1 mnd.

Skrevet

Jeg har vært inne på internetsiden deres (og aldri blitt oppringt) og har egentlig ikke noen betenkeligheter med å bestille derfra.

Jeg har prøvd både disse og andre fra helsekost (med mindre rot i) og jeg merker forskjell...

De kjører sånne kampanjer (som jeg benytttet meg av), der du bare betaler portoen også får du gratis et glass for å prøve i ca 1 mnd.

Er jo så mange merker og mange steder vi kan få dette fra. Aner ikke hva som er best jeg, har bare hørt av en som vissnok har god greie på dette at man skal holde seg til det man får kjøpt i butikker. Behøver jo ikke være riktig.

Må allikevel si at man blir litt lei av disse telefonene, når dem ikke gir seg. Har reservert meg jeg, men har vel gått ut på dato så gjort det på nytt.

Skrevet

Prøvde dem en kort periode, men sovna ikke om kvelden jeg. Tok dem om morgenen.

Merket ikke akkurat jeg fikk mere overskudd heller.

Skrevet

Er jo så mange merker og mange steder vi kan få dette fra. Aner ikke hva som er best jeg, har bare hørt av en som vissnok har god greie på dette at man skal holde seg til det man får kjøpt i butikker. Behøver jo ikke være riktig.

Må allikevel si at man blir litt lei av disse telefonene, når dem ikke gir seg. Har reservert meg jeg, men har vel gått ut på dato så gjort det på nytt.

Har du bestilt noe derfra? Hvis ikke, så kan du reservere deg mot telefonsalg på www.brreg.no :-)

Men om du står i et firmas kunderegister allerede, som kunde på et eller annet tidspunkt, så har de visstnok lov til å kontakte deg med nye tilbud. Vet ikke om det er noen tidsbegrensning på dette.

Skrevet

Har du bestilt noe derfra? Hvis ikke, så kan du reservere deg mot telefonsalg på www.brreg.no :-)

Men om du står i et firmas kunderegister allerede, som kunde på et eller annet tidspunkt, så har de visstnok lov til å kontakte deg med nye tilbud. Vet ikke om det er noen tidsbegrensning på dette.

Ok, da skjønner jeg det for dem spør etter min mann, men han har aldri vært hjemme når dem har ringt så de sier de kan snakke med meg.

Han bestilte CLA derfra for en tid tilbake og fikk tilsendt noen måneder, men tjente mye på heller å kjøpe det i Sverige så gjorde det istedet, billigere der og sterkere. Det er vel all helsekost, billigere i Sverige.

Skrevet

Jeg kjøpte i helsekostbutikk før jul. Merket ingen som helst virkning av dem, ble verken mer våken eller fikk mer energi.

Skrevet

Jeg kjøpte i helsekostbutikk før jul. Merket ingen som helst virkning av dem, ble verken mer våken eller fikk mer energi.

Da har vi omtrent samme erfaring.

Greit nok å bli mere våken, men ikke som jeg ble, når jeg skulle legge meg om kvelden og ikke fikk sove.

Ellers merket jeg ingenting av Rosenrot.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...