Goliath Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=263144 Noen som har gjort seg noen tanker om hvem som står bak slikt som dette denne gang? Mulig jeg må "bite i meg" ovennevnte hentydning, men risikoen er vel liten. Det blir n'te gang bare i år..... 0 Siter
fyrlykt Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 De dærre _hælvettes_ nordlenningan. Hut dæm hjæm kor dæm hører til. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Jeg har alltid lurt på dette med "åpen gate". Ser for meg det motsatte: "Mann drept på avstengt gate." Eller hva med uttrykket "brutalt drept". Er det bedre når drapet skjer skånsomt? Sannelig omgir vi oss med mange meningsløse uttrykk. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Jeg har alltid lurt på dette med "åpen gate". Ser for meg det motsatte: "Mann drept på avstengt gate." Eller hva med uttrykket "brutalt drept". Er det bedre når drapet skjer skånsomt? Sannelig omgir vi oss med mange meningsløse uttrykk. Hmmm....det var noe å tenke over, ja!!!! I stedet for brutalt voldtatt..... Skånsomt voldtatt, liksom!! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Hmmm....det var noe å tenke over, ja!!!! I stedet for brutalt voldtatt..... Skånsomt voldtatt, liksom!! Ja, da blir det jo noe heeeelt annet. 0 Siter
whittel Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 En somalier....??? Det kan man ikke vite 0 Siter
fyrlykt Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Jeg har alltid lurt på dette med "åpen gate". Ser for meg det motsatte: "Mann drept på avstengt gate." Eller hva med uttrykket "brutalt drept". Er det bedre når drapet skjer skånsomt? Sannelig omgir vi oss med mange meningsløse uttrykk. Eller *sovnet stille inn*. Hva er det motsatte da? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Eller *sovnet stille inn*. Hva er det motsatte da? Gikk ut med et smell, kanskje? ;o) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Ser ut som om du har trigget DOL-fjollene nedover her. Minner om disse småtrollene i Ronja Røverdatter...*vaffordådå* =^) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Ser ut som om du har trigget DOL-fjollene nedover her. Minner om disse småtrollene i Ronja Røverdatter...*vaffordådå* =^) Hvorfor har du så spiss nese, Kahn? Hvorfor? Hvorfor? ;oP 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Hvorfor har du så spiss nese, Kahn? Hvorfor? Hvorfor? ;oP For da kan jeg lukte deg bedre... *ulveflir* 0 Siter
Gjest malun Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 For da kan jeg lukte deg bedre... *ulveflir* Iiihhhhhh. Flørten. 0 Siter
flisa Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 LOL Ho lukter sikkert drit! *snurt* ...ho har problemer med analan. hehe 0 Siter
Goliath Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Skrevet 20. januar 2005 Ser ut som om du har trigget DOL-fjollene nedover her. Minner om disse småtrollene i Ronja Røverdatter...*vaffordådå* =^) Skal vel ikke så mye til? Men jeg lurer på hvor mye som skal til før dem åpner øya? Sansynligvis holder det med at de selv eller en av deres nærmeste blir offer for noe tilsvarende en dag.... Men da er det vel egentlig litt i seneste laget - eller hva? 0 Siter
Goliath Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Skrevet 20. januar 2005 Jeg har alltid lurt på dette med "åpen gate". Ser for meg det motsatte: "Mann drept på avstengt gate." Eller hva med uttrykket "brutalt drept". Er det bedre når drapet skjer skånsomt? Sannelig omgir vi oss med mange meningsløse uttrykk. Det med åpen gate er jeg i grunnen enig med deg i:-) Og at drap er brutalt uansett er for så vidt greit, men det kan likevel være store forskjeller i den type brutalitet som utøves. Her ble personen først banket opp, før de rolig satte flere skudd i ryggen hans. For meg virker det mer brutalt enn om noen hadde gått rett bort til han og skutt han med ett skudd. Men har du noen gode forslag til hvordan gradere ulike typer drap så kom med dem... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Det med åpen gate er jeg i grunnen enig med deg i:-) Og at drap er brutalt uansett er for så vidt greit, men det kan likevel være store forskjeller i den type brutalitet som utøves. Her ble personen først banket opp, før de rolig satte flere skudd i ryggen hans. For meg virker det mer brutalt enn om noen hadde gått rett bort til han og skutt han med ett skudd. Men har du noen gode forslag til hvordan gradere ulike typer drap så kom med dem... Kanskje noen bør utarbeide en slags Richters skala beregnet på drap? 0 Siter
Goliath Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Skrevet 20. januar 2005 Og jeg behøver heller ikke denne gang bite det i meg. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=263250 Nå tok jeg vel heller ingen stor sjanse da.... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Ho lukter sikkert drit! *snurt* ...ho har problemer med analan. hehe Seffern lukter jeg dritt. Er ikke vokst opp i mossedistriktet for ingenting. ;oP 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.