Gå til innhold

Sex forbrenner 483,6 kcal!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wow jeg lærte nettopp at man forbrenner 483,6 kilo ved aktiv sex. Det er jo optimal slankekur da. Ta noen omganger med kjæresten og dropp helsestudio dere, mye billigere og mye ...mer tilfredstillende ;)

Gjest tottlå
Skrevet

Oi....er det sant!!!

Jeg må altså droppe sport club, og heller fange et orntlig mannebein!!!

Skrevet

483,6 kilo, hm.... ikke så mye igjen da. det blir med andre en engangsforeteelse.

Skrevet

483,6 kilo, hm.... ikke så mye igjen da. det blir med andre en engangsforeteelse.

Eh - ta på deg brillene jente! Er forskjell på kcal (kalorier) og kilo! hehe ;-)

Gjest tottlå
Skrevet

Eh - ta på deg brillene jente! Er forskjell på kcal (kalorier) og kilo! hehe ;-)

Hihi......tenkte jeg ikke skulle nevne dt for henne.....hoho

Gjest MED briller
Skrevet

Står da kilo i innlegget.

Skrevet

Overskriften sier kcal, mens det innlegget står kilo.

Skal du låne mine briller kanskje?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du må huske på at du forbrenner kalorier ved å ligge på sofaen og sove også. Du forbrenner kalorier uansett hva du gjør.

Det er bare å glemme at en omgang med sex forbrenner mer enn tredemølla på SATS forteller meg at jeg forbrenner ved 30 minutters løping. Det henger rett og slett ikke på greip.

Skrevet

Overskriften sier kcal, mens det innlegget står kilo.

Skal du låne mine briller kanskje?

Takk for at du slåss for meg. Vi har selvfølgelig helt rett.

*smask på kinnet*

c",)

Skrevet

Ta på brillene dine selv du!

Lese innlegget en gang til.

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg vet ikke jeg, jeg fikk så stor mage av det!

Hahahaha.......

Den var god!!!

Skrevet

.

Gjest nosextoday
Skrevet

Neitakk, da foretrekker jeg heller en runde på ergometersykkelen! ; )

Skrevet

Neitakk, da foretrekker jeg heller en runde på ergometersykkelen! ; )

Med eller uten sykkelsete?

Skrevet

Du må huske på at du forbrenner kalorier ved å ligge på sofaen og sove også. Du forbrenner kalorier uansett hva du gjør.

Det er bare å glemme at en omgang med sex forbrenner mer enn tredemølla på SATS forteller meg at jeg forbrenner ved 30 minutters løping. Det henger rett og slett ikke på greip.

Ikke vet jeg men jeg fant det da noen andre postet denne siden under et annet innlegg.

http://php.iform.no/pub/art.php?id=301

Meg jeg kan ikke skjønne at det stemmer selv. Jeg løper også en halvtime på tredemølle på treningsstudioet, og kan ikke skjønne at jeg forbrenner mindre kalorier da enn ved sex.

Skrevet

Unnskyldning ventes.......

*smile pent*

Jeg beklager på det dypeste at jeg ba deg ta på deg brillene. Det skal aaaaaaaaaaaldri skje igjen...

*bukke & skrape*

;-)

Skrevet

Jeg vet ikke jeg, jeg fikk så stor mage av det!

*lol* :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...