Gå til innhold

Sex forbrenner 483,6 kcal!!!

Anbefalte innlegg

Gjest tottlå
Skrevet

Med eller uten sykkelsete?

Uten, selvfølgelig!!!!!!

Skrevet

Jeg har hørt 337.. Vel, uansett så er sex forbeholdt nytelse og ikke trim. MEN at man forbrenner mer enn å lese på senge, er vel oppe og avgjort :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ikke vet jeg men jeg fant det da noen andre postet denne siden under et annet innlegg.

http://php.iform.no/pub/art.php?id=301

Meg jeg kan ikke skjønne at det stemmer selv. Jeg løper også en halvtime på tredemølle på treningsstudioet, og kan ikke skjønne at jeg forbrenner mindre kalorier da enn ved sex.

Det er bare bullshit. Journalistene vet at det er lite som selger mer enn sex og slanking, og finner selvsagt en eller annen idiot med null kunnskaper om fett, trening og kalorier, som går god for et så absurd tall.

Skrevet

...litt seint ute med den!! :_D

ja jeg ser det..var litt opptatt med å se på friends. det er slutt nå da. :)

Gjest tottlå
Skrevet

ja jeg ser det..var litt opptatt med å se på friends. det er slutt nå da. :)

Hihihi..... :D

Skrevet

*smile pent*

Jeg beklager på det dypeste at jeg ba deg ta på deg brillene. Det skal aaaaaaaaaaaldri skje igjen...

*bukke & skrape*

;-)

Jeg er nådig i dag. Det passerer.

*lar meg kysse smukt på hånden*

Skrevet

Men bulpen på magen blir ikke jeg kvitt, samme søren hvor mye sex jeg har :-)

Hva kommer det av tro. Hehe.

Får rase avgårde og hente ungen min på trening, mens den andre ungen lager middag.

Pølser ;)

Skrevet

og folk sier de ikke laerer noe paa dol.. *pfoeyt*!

:)

Skrevet

Jeg har hørt 337.. Vel, uansett så er sex forbeholdt nytelse og ikke trim. MEN at man forbrenner mer enn å lese på senge, er vel oppe og avgjort :-)

Det kommer vel helt ann på om det er en "kjapp en" eller en av de som varer en time eller to? :-)

Skrevet

Det kommer vel helt ann på om det er en "kjapp en" eller en av de som varer en time eller to? :-)

Selv "en kjapp en" må da forbrenne mer enn å lese tilsvarende tid ? :-)

Skrevet

Selv "en kjapp en" må da forbrenne mer enn å lese tilsvarende tid ? :-)

Det håper jeg da...

Men hvem er det som gidder å lese i kun 2-3 minutter:-)

Skrevet

Det håper jeg da...

Men hvem er det som gidder å lese i kun 2-3 minutter:-)

He he.. Jeg gidder ikke lese på senga i det hele tatt. Enten skal det soves eller bedrives annen aktivitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...