Gjest tottlå Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Med eller uten sykkelsete? Uten, selvfølgelig!!!!!! 0 Siter
serendipity Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Jeg har hørt 337.. Vel, uansett så er sex forbeholdt nytelse og ikke trim. MEN at man forbrenner mer enn å lese på senge, er vel oppe og avgjort :-) 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 u/t ...litt seint ute med den!! :_D 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Ikke vet jeg men jeg fant det da noen andre postet denne siden under et annet innlegg. http://php.iform.no/pub/art.php?id=301 Meg jeg kan ikke skjønne at det stemmer selv. Jeg løper også en halvtime på tredemølle på treningsstudioet, og kan ikke skjønne at jeg forbrenner mindre kalorier da enn ved sex. Det er bare bullshit. Journalistene vet at det er lite som selger mer enn sex og slanking, og finner selvsagt en eller annen idiot med null kunnskaper om fett, trening og kalorier, som går god for et så absurd tall. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Skrevet 19. januar 2005 ...litt seint ute med den!! :_D ja jeg ser det..var litt opptatt med å se på friends. det er slutt nå da. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 ja jeg ser det..var litt opptatt med å se på friends. det er slutt nå da. Hihihi..... 0 Siter
cecily Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 *smile pent* Jeg beklager på det dypeste at jeg ba deg ta på deg brillene. Det skal aaaaaaaaaaaldri skje igjen... *bukke & skrape* ;-) Jeg er nådig i dag. Det passerer. *lar meg kysse smukt på hånden* 0 Siter
Ade|ina Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Men bulpen på magen blir ikke jeg kvitt, samme søren hvor mye sex jeg har :-) Hva kommer det av tro. Hehe. Får rase avgårde og hente ungen min på trening, mens den andre ungen lager middag. Pølser 0 Siter
thinkerbell Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 og folk sier de ikke laerer noe paa dol.. *pfoeyt*! 0 Siter
Goliath Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Jeg har hørt 337.. Vel, uansett så er sex forbeholdt nytelse og ikke trim. MEN at man forbrenner mer enn å lese på senge, er vel oppe og avgjort :-) Det kommer vel helt ann på om det er en "kjapp en" eller en av de som varer en time eller to? :-) 0 Siter
serendipity Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Det kommer vel helt ann på om det er en "kjapp en" eller en av de som varer en time eller to? :-) Selv "en kjapp en" må da forbrenne mer enn å lese tilsvarende tid ? :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Selv "en kjapp en" må da forbrenne mer enn å lese tilsvarende tid ? :-) Det håper jeg da... Men hvem er det som gidder å lese i kun 2-3 minutter:-) 0 Siter
serendipity Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Det håper jeg da... Men hvem er det som gidder å lese i kun 2-3 minutter:-) He he.. Jeg gidder ikke lese på senga i det hele tatt. Enten skal det soves eller bedrives annen aktivitet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.