Gjest forstuing Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Forstuing Mitt barn har forstuet et ledd for et par dager siden. Det er fremdeles like hovent og har en stygg farge mørkblå/lilla. Det ble tatt røntgen rett etterpå men de kunne ikke se noe brudd. Det er mere smerter nå enn før. Noe som bør gjøres med dette eller er det normalt? 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Ring til legen å spør, da vel?!? Kan jo hende hun har revet av en sen, eller noe sånt!! 0 Siter
Gjest mor til en Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Min ble sendt til røntgen på sykehuset men de fant ingenting galt med foten. Dagen etter ble vi oppringt og fikk beskjed om å komme tilbake og gipse foten da de hadde sett nøyere på ankelen og funnet en brist. Det beste er å ringe en gang for mye enn for lite. 0 Siter
cecily Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Så lenge det har vært en blødning i vevet, så kan det være mulighet for skade i muskel, sener og leddbånd. Jeg hadde tatt en tur til legen med det leddet. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Så lenge det har vært en blødning i vevet, så kan det være mulighet for skade i muskel, sener og leddbånd. Jeg hadde tatt en tur til legen med det leddet. .....Om du er med i røde kors???....eller arbeider du på sir?? Har sett deg før..... 0 Siter
cecily Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 .....Om du er med i røde kors???....eller arbeider du på sir?? Har sett deg før..... Er du på galleriet nå? Du får leve med undringen, har ikke tenkte å si noe jeg. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Er du på galleriet nå? Du får leve med undringen, har ikke tenkte å si noe jeg. Ja, jeg er på galleriet....... Jeg VET jeg har sett deg før!!!!!!!! *klør meg oppgitt i hodet* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Ja, jeg er på galleriet....... Jeg VET jeg har sett deg før!!!!!!!! *klør meg oppgitt i hodet* Dere er søsken. Du er helt lik det forrige bildet Cecily la ut av seg selv. Eventuelt er det samme fotograf som har tatt bildene. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Dere er søsken. Du er helt lik det forrige bildet Cecily la ut av seg selv. Eventuelt er det samme fotograf som har tatt bildene. Hehehe.....fotografen var meg selv, da!! Irriterende når man vet at en har sett en person før, men aner ikke hvor!!!! Grr..... 0 Siter
cecily Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Ja, jeg er på galleriet....... Jeg VET jeg har sett deg før!!!!!!!! *klør meg oppgitt i hodet* Æsj, har ikke linken inne som favoritt på denne dataen, så jeg får ikke sjekket deg ut. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Æsj, har ikke linken inne som favoritt på denne dataen, så jeg får ikke sjekket deg ut. Vil du ha den av meg...??? 0 Siter
cecily Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Vil du ha den av meg...??? Nei! Det er ikke lov. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Nei! Det er ikke lov. Ok!! Takk for du sa det!!! Hihi.....tenkte det var ulovligt...! Men se, så fort du får sjans!!! 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Nei! Det er ikke lov. Foresten.....jeg klarer ikke legge den linken i favorittene mine.....går ikke det?? Adressen kommer opp, men det skjer ingenting når jeg klikker på den!! Tips?? 0 Siter
cecily Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Ok!! Takk for du sa det!!! Hihi.....tenkte det var ulovligt...! Men se, så fort du får sjans!!! Will do! Begynner snart å tro at du er avstandsdolforelsket i meg, så mye info du vil ha om meg. Hihi, bare tuller altså. 0 Siter
cecily Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Foresten.....jeg klarer ikke legge den linken i favorittene mine.....går ikke det?? Adressen kommer opp, men det skjer ingenting når jeg klikker på den!! Tips?? Jeg fikk det til. Du er nok for blond. 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Will do! Begynner snart å tro at du er avstandsdolforelsket i meg, så mye info du vil ha om meg. Hihi, bare tuller altså. Hihihi.....nei, det er jeg ikke!! Jeg er bare super nysjerrig! Plager vettet av meg når jeg ikke finner ut hvor jeg har personer fra!!! 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Jeg fikk det til. Du er nok for blond. Så vidt jeg kunne se, så er du også blond?!? Må ikke snakke stygt om din egen art, vettu!!! 0 Siter
cecily Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Dere er søsken. Du er helt lik det forrige bildet Cecily la ut av seg selv. Eventuelt er det samme fotograf som har tatt bildene. Javel? Likt altså? Da kan jeg bare sette opp håret i en hestehalet og trøkke ansiktet opp i speilet, så vet jeg hvordan tottlå ser ut. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Foresten.....jeg klarer ikke legge den linken i favorittene mine.....går ikke det?? Adressen kommer opp, men det skjer ingenting når jeg klikker på den!! Tips?? det samme skjer hos meg... merkelig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.