Gå til innhold

Forstuing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihihi.....nei, det er jeg ikke!!

Jeg er bare super nysjerrig! Plager vettet av meg når jeg ikke finner ut hvor jeg har personer fra!!!

Det er ikke sikkert du har sett meg før da, det er mange som ligner hverandre på bilder.

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

18

• Mary Poppins

5

• ShitDiddelyDo

5

• IngenLurerDenneGutten

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest tottlå
Skrevet

Javel? Likt altså?

Da kan jeg bare sette opp håret i en hestehalet og trøkke ansiktet opp i speilet, så vet jeg hvordan tottlå ser ut.

*rammla i gålve av latter*

Gjest tottlå
Skrevet

det samme skjer hos meg... merkelig!

Er ikke du også blond??

Hysj.....ikke si det høyt....vi blir bare mobbet!!

:D

Skrevet

Så vidt jeg kunne se, så er du også blond?!? Må ikke snakke stygt om din egen art, vettu!!!

Hehe, jeg fikk det i hvertfall til.

Gjest tottlå
Skrevet

Det er ikke sikkert du har sett meg før da, det er mange som ligner hverandre på bilder.

Det er sant!!

Gjest tottlå
Skrevet

Hehe, jeg fikk det i hvertfall til.

MaryPoppins fikk det heller ikke tilll.......

ShitDiddelyDo
Skrevet

Javel? Likt altså?

Da kan jeg bare sette opp håret i en hestehalet og trøkke ansiktet opp i speilet, så vet jeg hvordan tottlå ser ut.

Hehe, så sant som det er sagt! :)

Skrevet

Hehe, så sant som det er sagt! :)

c",)

Da amber mente jeg hadde nesa litt for langt inn i linsa fant jeg ut at jeg burde ta et nytt bilde.

Men er vi like? Jeg får ikke se selv før sent i kveld.

Gjest tottlå
Skrevet

c",)

Da amber mente jeg hadde nesa litt for langt inn i linsa fant jeg ut at jeg burde ta et nytt bilde.

Syns ikke selv vi er så like, da!!!

Vet ikke hva shitDiddelleyDo mener......

ShitDiddelyDo
Skrevet

c",)

Det må sies at jeg er utrolig dårlig med ansikter. Skvetter hver gang jeg ser meg selv i speilet om morgenen. Men hvis du ser bort ifra det mener jeg å huske at det bildet du hadde ute først ligner voldsomt på Totto.

Gjest tottlå
Skrevet

Det må sies at jeg er utrolig dårlig med ansikter. Skvetter hver gang jeg ser meg selv i speilet om morgenen. Men hvis du ser bort ifra det mener jeg å huske at det bildet du hadde ute først ligner voldsomt på Totto.

Totto?????

Kremt ...host!!!

Skrevet

c",)

ja dere er faktisk veldig like! Tenkte ikke på det før SDD sa det ..men yupp.. kunne nesten vært søsken dere to.

Skrevet

Syns ikke selv vi er så like, da!!!

Vet ikke hva shitDiddelleyDo mener......

Håret har veldig mye å si. Jeg har et vekselkrøllete hår. Av og til har jeg masse fall og av og til helt stritt. På det første bildet har jeg stritt hår og hestehale og jeg syns selv jeg ser ganske ulik ut på de to bildene.

Jeg skal vurdere selv senere i kveld.

Gjest tottlå
Skrevet

ja dere er faktisk veldig like! Tenkte ikke på det før SDD sa det ..men yupp.. kunne nesten vært søsken dere to.

Hmmm ... jeg fatter og begriper ikke hvor dere ser likheten, altså!!!!

Skrevet

Jøss!

Da må jeg nesten gratulere tottlå med potetnesa si.

Skrevet

Er ikke du også blond??

Hysj.....ikke si det høyt....vi blir bare mobbet!!

:D

hehe jo en liten blondie her også :) Er det forresten bare hos meg det går tregt på DOL? eller opplever du det også?

Gjest tottlå
Skrevet

Håret har veldig mye å si. Jeg har et vekselkrøllete hår. Av og til har jeg masse fall og av og til helt stritt. På det første bildet har jeg stritt hår og hestehale og jeg syns selv jeg ser ganske ulik ut på de to bildene.

Jeg skal vurdere selv senere i kveld.

Okydoky......

Nå stikker jeg på trening....

See you!

Skrevet

Hmmm ... jeg fatter og begriper ikke hvor dere ser likheten, altså!!!!

Stakkar deg! Har du potetnese og smilerynke over denne du også?

Gjest tottlå
Skrevet

hehe jo en liten blondie her også :) Er det forresten bare hos meg det går tregt på DOL? eller opplever du det også?

Neida....går rasende fort.....ehh....nei, vent litt......det går litt tregt ja. Trøbbler litt når jeg trykker på svar knappen!!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Totto?????

Kremt ...host!!!

Jeg er dårlig med navn også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...