Gå til innhold

Prøver meg forsiktig her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest mye herinne, men våger å skrive selv nå. Jeg er så overrasket over en krangling som har foregått som jeg ikke forstår. Ellers synes jeg det blir skrevet mye fornuftig.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• whittel

21

• ShitDiddelyDo

10

• cecily

7

• IngenLurerDenneGutten

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest tottlå
Skrevet

Det gjør utrolig godt å få ut all aggresjonen her på dol, synes jeg!!

Det er jo ganske koselige folk her inne også, da!!

Skrevet

Det gjør utrolig godt å få ut all aggresjonen her på dol, synes jeg!!

Det er jo ganske koselige folk her inne også, da!!

Men det ble så mye rundt denne som skriver ofte så fornuftig herinne.

Skrevet

Velkommen inn!

Her er det både fornuft og følelser, for å si det sånn.

;o)

Skrevet

Velkommen inn!

Her er det både fornuft og følelser, for å si det sånn.

;o)

Tydeligvis:o)

Skrevet

Hmm...hvem tenker du på?

Skrevet

Noen spesielle krangler du tenker på?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Etter at du har vært her en stund vil du finne ut at de aller, aller fleste krangler på dol ikke er reelle krangler, men personlighetsforstyrrede mennesker som krangler med seg selv.

Her inne er det scitzofrene i alle varianter!

Skrevet

Her er det kjempekoselig, alt kan man ta opp føler jeg. Mange fine tips på kort tid. Hyggelige mennesker også. Her må jeg innom daglig. Velkommen til deg også.

Skrevet

Etter at du har vært her en stund vil du finne ut at de aller, aller fleste krangler på dol ikke er reelle krangler, men personlighetsforstyrrede mennesker som krangler med seg selv.

Jeg kan ikke tenke meg at krangelen var imellom en schizofreni og selvet, men det var ellers en interessant teori. Det virket mer som et eller annet som skjer i hønsegården når to høner blir uenige, og plutselig er alle imot den ene høna uten å vite hvorfor. Til og med hanene.

Skrevet

Ble "bare" 1 poeng igår, æsj.Fin kamp da med vel3500 tilskuere. God spekemattallerken og til og med en øl til maten, det er ikke ofte på hockeykamp.

Skrevet

Her er det kjempekoselig, alt kan man ta opp føler jeg. Mange fine tips på kort tid. Hyggelige mennesker også. Her må jeg innom daglig. Velkommen til deg også.

Takk, har du vært her lenge?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

bebba

Hun var bare i pre-mens modus i går. I dag er hun fin igjen;)

Gjest baremei
Skrevet

Heisann og velkommen:o) De aller fleste her inne er kjempekoselige, så ikke vær redd;)

Skrevet

Du må skrive mer selv. Det er mye morsommere enn kun å lese.

Skrevet

Noen spesielle krangler du tenker på?

Ja som mange har vært involvert i, og seriøsiteten skremte meg litt. Virker som så mange lever seg slik inn i dette, gifter seg med hverandre, får barn sammen og møtes på fritiden. Til og med virket det som noen leser alle beskjeder og forventer at alle skal få med seg bakgrunn til enkelte nick. Beklager jeg ble bare så nysgjerrig,

Skrevet

Du må skrive mer selv. Det er mye morsommere enn kun å lese.

Det kommer jeg til å gjøre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...