Gå til innhold

Galleriet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke flott, blir yngre og yngre jeg...:-)

"Dame55 (er mitt nick) men er lei det"

*hviske* (men hva skal du hete naa da?)

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• IngenLurerDenneGutten

7

• whittel

7

• thinkerbell

6

• carma

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Dame55 (er mitt nick) men er lei det"

*hviske* (men hva skal du hete naa da?)

Finner jeg på et nytt så skal jeg si fra, men er vanemenneske..:-)

Synes det er litt dumt nick skjønner du, derfor jeg kan tenke meg et nytt. 55 har ikke noe med aleren min å gjøre så det er sagt.

Skrevet

Synes det er litt dumt nick skjønner du, derfor jeg kan tenke meg et nytt. 55 har ikke noe med aleren min å gjøre så det er sagt.

har det ikke? jeg har alltid trodd du har vært 55 år jeg ...?

Skrevet

Jeg også.

Kanskje jeg skal endre nick til malun25, og håpe at det smitter over i RL. ;oD

Skrevet

Neida, ikke enda.

Skrevet

ja, man plikter aa opplyse om nickbytting! :)

men er du ikke 55. naa ble hele det bildet jeg har av deg: paa kjoekkenet med nystekte smaakaker, rode smaarutede gardiner og det graa haaret i en tutt -helt oedelagt. (..)

Skrevet

Jeg også.

Skal være ærlig mot dere jeg. Har ikke løyet da. Er ikke 55, men blir det i år. Dette nicket mitt er jo så dumt, jeg MÅ bare finne et nytt altså. Skal si fra da.

Skrevet

Skal være ærlig mot dere jeg. Har ikke løyet da. Er ikke 55, men blir det i år. Dette nicket mitt er jo så dumt, jeg MÅ bare finne et nytt altså. Skal si fra da.

Kan du ikke utlyse en nick-konkurranse her inne, da? Er sikker på at det kommer massevis av superdupre forslag!

Pleeeeaaase?

Skrevet

men er du ikke 55. naa ble hele det bildet jeg har av deg: paa kjoekkenet med nystekte smaakaker, rode smaarutede gardiner og det graa haaret i en tutt -helt oedelagt. (..)

Jeg kjenner mange noenogfemtiåringer, men ingen av dem har rutete gardiner og grått hår i en tutt.

Sikker på at du ikke tenker på etpar tiår eldre?

Skrevet

Det er ingen måte å sjekke det 100% selvfølgelig. Men flertallet av de som er med i galleriet vært på treff med eller på andre måter møtt andre i galleriet, som dermed kan gjenkjenne dem.

Har vi grunn til å tro at noen sender inn uekte bilde vil vi selvfølgelig prøve å finne ut av dette.

Ellers så er vi så naive at vi tror de fleste ikke er så dumme at de sender inn et fake bilde for å se noen DOL-tryner.

Når det gjelder nickbytte, så må man jo nødvendigvis informere om dette.

Nei, men det er mulig å sende inn riktig gamle bilder f.eks., eller av bestefaren sin fordi du finner ikke noe annet. Jeg har lyst å sende bilde og se de andre. Lover å sende riktig bilde.

Skrevet

Jeg også.

hehe vi kjenner deg nok litt for godt nå skjønner du ;)

Skrevet

Kakene og gardinene stemmer helt, flink du.

Men, det grå håret da, nei, det vil jeg ha meg frabedt. Betaler en god del hos frisøren jeg da så da kan du tenke deg....:-)skal dit imorgen forresten.

Skrevet

Kakene og gardinene stemmer helt, flink du.

Men, det grå håret da, nei, det vil jeg ha meg frabedt. Betaler en god del hos frisøren jeg da så da kan du tenke deg....:-)skal dit imorgen forresten.

hehe :)

Skrevet

hehe vi kjenner deg nok litt for godt nå skjønner du ;)

Det var da som bare pokker.

Jeg og den svære kjeften min..eller: jeg og det svære tastaturet mitt.

Skrevet

Jeg kjenner mange noenogfemtiåringer, men ingen av dem har rutete gardiner og grått hår i en tutt.

Sikker på at du ikke tenker på etpar tiår eldre?

Tenk at gardinene stemte malun, er jo nesten skummelt.

Skal forresten skifte dem for er ikke så glad i rødt, men henger dem alltid opp til jul selv om det ikke er spesielt julegardiner. Har heldigvis hvite engelsk blonde kapper. Har både vindu og dør til hage på kjøkkenet så blir mye gardiner.

Gjest -ikke vondt ment
Skrevet

Jeg syns du skrev i ett innlegg for lenge siden at du var lesbisk..

Hmm.. er jeg heeelt på viddene nå?

Skrevet

Nei, men det er mulig å sende inn riktig gamle bilder f.eks., eller av bestefaren sin fordi du finner ikke noe annet. Jeg har lyst å sende bilde og se de andre. Lover å sende riktig bilde.

"Du må også ha hatt et aktivt nick på DOL over en viss periode. (Nicket blir sjekket i søke-databasen.)"

Et søk på "whittel" gir ingen resultater. Du er så ny at det ikke er registret en gang enda.

Skrevet

Tenk at gardinene stemte malun, er jo nesten skummelt.

Skal forresten skifte dem for er ikke så glad i rødt, men henger dem alltid opp til jul selv om det ikke er spesielt julegardiner. Har heldigvis hvite engelsk blonde kapper. Har både vindu og dør til hage på kjøkkenet så blir mye gardiner.

Men du har jo ikke grått hår i en tutt? Da bør du sporenstreks ta den ned. ;o)

Skrevet

Du får bytte til Dame50 eller Dame1950, så er det årstallet istedenfor alderen (?) :-)

Skrevet

Kan du ikke utlyse en nick-konkurranse her inne, da? Er sikker på at det kommer massevis av superdupre forslag!

Pleeeeaaase?

En ide' det kanskje.

Smir nok mens jernet er varmt jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...