thinkerbell Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Jeg kjenner mange noenogfemtiåringer, men ingen av dem har rutete gardiner og grått hår i en tutt. Sikker på at du ikke tenker på etpar tiår eldre? jodaq, men "Damen55" virker saa hyggelig. Hyggelig og himla flink til aa lage smaakaker. Det er saanne rare bilder man faar inni hodet sitt naar enkelte nick dukker opp, sant ja. 0 Siter
whittel Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 "Du må også ha hatt et aktivt nick på DOL over en viss periode. (Nicket blir sjekket i søke-databasen.)" Et søk på "whittel" gir ingen resultater. Du er så ny at det ikke er registret en gang enda. Ja det er helt nytt, men hvor lenge må jeg vente? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Jeg syns du skrev i ett innlegg for lenge siden at du var lesbisk.. Hmm.. er jeg heeelt på viddene nå? jeg? nei, jeg liker menn jeg 0 Siter
Gjest gay and lesbian Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Jeg syns du skrev i ett innlegg for lenge siden at du var lesbisk.. Hmm.. er jeg heeelt på viddene nå? Det er en del snakk om lesbiske herinne nå i de siste trådene. Hvorfor? 0 Siter
carma Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Ja det er helt nytt, men hvor lenge må jeg vente? Folk som har et etablert og kjent nick på DOL kan være med i galleriet. Hvor lang tid det tar er jo umulig å si. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Jeg syns du skrev i ett innlegg for lenge siden at du var lesbisk.. Hmm.. er jeg heeelt på viddene nå? Da må du ha tatt feil eller noen andre har brukt mitt nick. Er lykkelig gift jeg - med en mann!!! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Men du har jo ikke grått hår i en tutt? Da bør du sporenstreks ta den ned. ;o) *lol* 0 Siter
whittel Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Folk som har et etablert og kjent nick på DOL kan være med i galleriet. Hvor lang tid det tar er jo umulig å si. Mener du at en må søke, og blir siden veiet og vurdert? 0 Siter
Gemini Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Jeg syns du skrev i ett innlegg for lenge siden at du var lesbisk.. Hmm.. er jeg heeelt på viddene nå? Kanskje du blander med damedame? 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Men du har jo ikke grått hår i en tutt? Da bør du sporenstreks ta den ned. ;o) Kort hår jeg, ikke nok til tutt. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Du får bytte til Dame50 eller Dame1950, så er det årstallet istedenfor alderen (?) :-) Lei hele Dame jeg- 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Jeg syns du skrev i ett innlegg for lenge siden at du var lesbisk.. Hmm.. er jeg heeelt på viddene nå? det er damedame det 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 det er damedame det Da er det oppklart, og bra er det. Takk! 0 Siter
Gjest veronicaaa Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Jeg syns du skrev i ett innlegg for lenge siden at du var lesbisk.. Hmm.. er jeg heeelt på viddene nå? egget.... kongla....tøffel....banan.....knuffe... nålle.... ÅÅÅÅ!!! disse navna var SKIKKELIG fine ass!!! 0 Siter
Gjest ikke vondt ment Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 det er damedame det Å ja.. selvfølgelig. Beklager dame55. Husket feil jeg. He he..jeg har trodd dette en stund, så noen av innleggene dine (eks. foreldre/småbarn) har blitt litt "spesielle" i mine øyne. Fikk det ikke helt til å stemme liksom. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Å ja.. selvfølgelig. Beklager dame55. Husket feil jeg. He he..jeg har trodd dette en stund, så noen av innleggene dine (eks. foreldre/småbarn) har blitt litt "spesielle" i mine øyne. Fikk det ikke helt til å stemme liksom. Alle kan ta feil. Alt iorden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.