Gå til innhold

vanlig???

Anbefalte innlegg

Gjest vronicaaa
Skrevet

hei.. jeg bare lurte på en ting.. jeg har slanka meg i et halvt år eller noe nå og nå er jeg aldri sulten mer.. jeg kan gå en hel dag å ikke være sulten er det unormalt?? eller er det sånn med alle som slanker seg? og hvis jeg må spise hjemme brekker jeg meg hele tiden å blir kvalm å må kasteopp!!! jeg syns det bare er bra at jeg ikke er sulten for jeg vil jo ikke være det heller.. men det er sånn at mann blir sulten når man er tynn nok vel??? håper dere svarer!! klem!!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvordan er det du har slanka deg da? Slutta å spise?

Gjest veronicaaa
Skrevet

Hvordan er det du har slanka deg da? Slutta å spise?

jeg slutta ikke å spise... men spiste bare knekkerbrød og frukt så trener jeg hver dag.. men det er nå jeg ikke er sulten på noe mere..

Skrevet

jeg slutta ikke å spise... men spiste bare knekkerbrød og frukt så trener jeg hver dag.. men det er nå jeg ikke er sulten på noe mere..

Du er i ferd med å skade deg selv skikkelig. Du bør sørge for å få hjelp.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Høres ut som om du bør oppsøke hjelp snarest.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Høres ut som du har problemer.. Ikke vanlig å føle at en må kaste opp maten. Men dette vet du nok egentlig selv..

Skrevet

Føler du deg opplagt når du ikke får i deg mat?

Jeg trur at når man kommer til det punktet du beskriver, at en brekker seg når man skal spise, så har man allerede slanka seg for mye.

Kanskje er du tynnere enn du selv trur.

Foreslår at du tar kontakt med helsepersonell og at du gradvis begynner å spise igjen, uten å kaste opp etterpå.

Lykke til

Skrevet

Hadde du egentlig syntes det var normalt og greit, så hadde du ikke skrevet om det her.

Du nærmer deg anorksi og du vet det.

Skrevet

Du må oppsøke hjelp, for du er sannsynligvis i stor fare for å utvikle anorexi.

Sultfølelsen kan ødelegges, og en føler at en ikke "trenger" å spise lenger, fordi en ikke kjenner signalene lenger.

Siden du skriver inn her, har du tydeligvis en viss mistanke om at noe ikke er som det skal, og det har du rett i.

Ta kontakt med noen som kan hjelpe deg så fort som mulig. Dette du forteller om er _ikke_ veien å gå når en tenker på å slanke seg!

Skrevet

Anoreksi er ikke kult. Du skjønner sjøl at dette ikke er sunt. Oppsøk hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...