Gjest Nyco ler så kaffen spruter Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Puta var jo ikke det beste da forstår jeg - så vi prøver litt til * * * ANALYSE PÅGÅR* * Æ * * kanskje TenaLady? - hehe Nei - den har jeg registrert sjøl, til fremtiden.... * * Æ Æ kanskje; SinEgen ...så du slipepr å være annet enn deg selv her -ikke bare noens mor etc. ._) Registrert til fremtiden...Tena Lady??! *lattervræl* Åååå du milde... 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Neida, det har jeg aldri trodd. Det er jo bare enkelte nick som automatisk skaper assosiasjoner. ) Osiris, hva betyr det? 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Neida, det har jeg aldri trodd. Det er jo bare enkelte nick som automatisk skaper assosiasjoner. ) Nå vet jeg, det er en egyptisk gud. 0 Siter
Gemini Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Osiris, hva betyr det? Her er en historie om Osiris: http://it-student.hivolda.no/prosjekt/v00/Det_gamle_Egypt/osiris%20og%20seth.htm 0 Siter
Osiris Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Osiris, hva betyr det? Det er en egyptisk gud som heter Osiris. Har ikke nor spesielt forhold til det, men jeg brukte nicket Kermit før 2000. Skulle logge inn en dag og fikk melding om at nicket var opptatt, så jeg måtte lage meg et nytt. Alle de jeg prøvde var tatt fra før, og så lå det et nummer av Ilustrert Vitenskap med en artikkel om Egypt og mumier og pyramider etc. Der var Osiris nevnt. Så jeg prøvde det- og har brukt det siden. 0 Siter
Line Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Jeg vet det - men hun er vel ikke så gammel at hun har slutta med å pule? :-) Hehe... kanskje ikke. Men hadde jeg blitt kalt hore, hadde jeg slutta på dagen og gått i sølibat 0 Siter
flisa Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Hehe... kanskje ikke. Men hadde jeg blitt kalt hore, hadde jeg slutta på dagen og gått i sølibat Puta betyr vel pule og ikke hore? 0 Siter
Line Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Puta betyr vel pule og ikke hore? Betyr hore også... 0 Siter
Niobe Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Puta betyr vel pule og ikke hore? Puta betyr hore. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Puta er ikke SÅ veldig bra da. Det betyr hore på spansk :-o Vet det, blir nok ikke Puta, nei. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Hihihi.......aldri hørt det, jeg! Farao på ferie André Bjerke I landet Miramarmora var Farao på ferie hos farmora og mormora. En morgen klatret mormora til Farao i furua, og så begynte moroa. - Hva ler´u a? sa farmora. - Av mormora, den furia! - Hvor ser´u a? sa farmora. - I furua! sa Farao. - Kom ned igjen! sa farmora til mormora i furua. - I morra, ja! sa mormora til farmora til Farao. Du ser av vår historie at det å dra på ferie i landet Miramarmora til farmora og mormora, den furia i furua, har Farao hatt moro av! 0 Siter
flisa Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Puta betyr hore. da har jeg lært noe nyttig i dag også, hva skull eman gjort uten DOL? hehe 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Farao på ferie André Bjerke I landet Miramarmora var Farao på ferie hos farmora og mormora. En morgen klatret mormora til Farao i furua, og så begynte moroa. - Hva ler´u a? sa farmora. - Av mormora, den furia! - Hvor ser´u a? sa farmora. - I furua! sa Farao. - Kom ned igjen! sa farmora til mormora i furua. - I morra, ja! sa mormora til farmora til Farao. Du ser av vår historie at det å dra på ferie i landet Miramarmora til farmora og mormora, den furia i furua, har Farao hatt moro av! wow.....tunga rett i munnen, ihvertfall!!! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Dame55 = Hønemor fra idag. Hilsen Hønemor. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 21. januar 2005 Skrevet 21. januar 2005 Dame55 = Hønemor fra idag. Hilsen Hønemor. Unnskyld, skal være Hønemoren, Hønemor var opptatt. Fått noen innvendinger på dette da, endiga "en" og hønebetydning :-) så kanskje jeg får problemer. Glad jeg skal bort ikveld for nå er jeg sliten av hele nickbyttet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.