Mr Kahn Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 ...heter det så fint. Men dæven salte, jeg trudde piskadausen jeg hadde fått røsk i pæra da jeg skulle kæsje inn fire postanvisninger fra Hamar, nærmere bestemt Norsk Tipping, avd. Lotto, pålydende tilsammen kroner 400,- «Du vet vel at det blir tredve kroner pr. anvisning i gebyr»?... sa spetakkelet bak disken Vi ble stående å dra i papirlappene på hver vår side av disken mens tvilen rev og slet; «øh, kødder'u»? Men nei, 120,- NOK skulle svina ha for å betale meg mine rettmessige 400,- kroner, «tjent» på rein flaks og nitid avkryssing. Hadde det vært fire anvisninger på tredve bols hver, så kunne jeg like godt hivd dem. *lang remse med banning strøket av sensuren* 0 Siter
Kvinna Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Sannelig glad jeg aldri har vinni noe, skarre værra sånn!!! *makan* 0 Siter
Gjest apropos gebyrer Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Sannelig glad jeg aldri har vinni noe, skarre værra sånn!!! *makan* Det var jo til og med verre enn hva jeg oppdaget i dag: Jeg skulle bestille kino over internett. Det sto: Du får 5 kr i avslag pr billett hvis du betaler over internett framfor å kjøpe dem direkte. Videre sto det: Det kommer i tillegg et gebyr på 5 kr for hver bestilte billett. !!! Ja ja, det er Oslo Kinomatografer, det. 0 Siter
MsSophie Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 ...få det rett inn på kontoen så slipper du det der..... 0 Siter
Gjest Norsk tipping Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Det koster en del for Norsk Tipping å sende utbetalingsanvisninger. Hadde du hatt vett til å registrere bankkontonummeret ditt sammen med spillerkortet så hadde du sluppet uten et øre i gebyr. 0 Siter
flisa Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Det var jo til og med verre enn hva jeg oppdaget i dag: Jeg skulle bestille kino over internett. Det sto: Du får 5 kr i avslag pr billett hvis du betaler over internett framfor å kjøpe dem direkte. Videre sto det: Det kommer i tillegg et gebyr på 5 kr for hver bestilte billett. !!! Ja ja, det er Oslo Kinomatografer, det. lol! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Skrevet 19. januar 2005 Det koster en del for Norsk Tipping å sende utbetalingsanvisninger. Hadde du hatt vett til å registrere bankkontonummeret ditt sammen med spillerkortet så hadde du sluppet uten et øre i gebyr. Pisspreik! Jeg har alltid fått utbetlingeslapper som kan løses inn hos kommisjonæren uten noe ekstra kostnad, dessuten er det Posten som tar gebyret, dusten, ikke Norsk Tipping! Forøvrig har da Norsk Tipping (med stor T) en såpass solid økonomi, takket være fjols som meg, at de ikke skulle behøve å ta tilbake halve gevinsten fra de som er med og holder dem i live. Gå og legg dæ! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Skrevet 19. januar 2005 ...få det rett inn på kontoen så slipper du det der..... Hvordan skal jeg da få sydd millionene inn i madrassen ubemerket den dagen det slår til? Kan du fortelle mæ det - HÆ? 0 Siter
flisa Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Hvordan skal jeg da få sydd millionene inn i madrassen ubemerket den dagen det slår til? Kan du fortelle mæ det - HÆ? tenk om jeg blir sengevæter på mine gamle dager! *LOL* 0 Siter
MsSophie Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Hvordan skal jeg da få sydd millionene inn i madrassen ubemerket den dagen det slår til? Kan du fortelle mæ det - HÆ? ...det hadde jeg tatt med knusende ro, den kommer garantert aldri..., og i mens så taper du hundrevis av kroner i gebyr..:-) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Posten er ikke helt god. Se bare på de vanvittig høye portotakstene. 0 Siter
flisa Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Posten er ikke helt god. Se bare på de vanvittig høye portotakstene. Nå skal de ha 90,- for å hjelpe oss å importere og fortolle en lusen flaske champagne vi "dessverre" har fått i gave fra Frankrike - lurer påhvor mye den kommer på etterhvert? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Skrevet 19. januar 2005 ...det hadde jeg tatt med knusende ro, den kommer garantert aldri..., og i mens så taper du hundrevis av kroner i gebyr..:-) Nåja, det er nok ikke gebyrene som er den største utgiftsposten... Når'e koster henholdsvis 3 og 4 kroner rekka, så skal en ikke klusse for lenge med pulekennen før det blir penger av det. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Skrevet 19. januar 2005 tenk om jeg blir sengevæter på mine gamle dager! *LOL* Eller jeg får sånn klukk-klukkmareritt? 0 Siter
flisa Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Eller jeg får sånn klukk-klukkmareritt? hehe - nå ler jeg av at jeg ikke skjønner hva du mener! *LOL* - klukk klukk? - skal du legge egg i senga? hehe 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Skrevet 19. januar 2005 hehe - nå ler jeg av at jeg ikke skjønner hva du mener! *LOL* - klukk klukk? - skal du legge egg i senga? hehe Husker du ikke vitsen du fortalte, om han som kom for tidlig til St. Peter og ble sendt ned igjen som ei høne; Harry, du må våkne - du driter ne' senga! 0 Siter
flisa Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Husker du ikke vitsen du fortalte, om han som kom for tidlig til St. Peter og ble sendt ned igjen som ei høne; Harry, du må våkne - du driter ne' senga! åja! den alle andre enn jeg syns er morsom den! Gud, nå komme rjeg til å drømme rart i natt...låner en bleie av barnebarnet jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.