Gå til innhold

Tap og vinn med samme sinn

Anbefalte innlegg

Skrevet

...heter det så fint. Men dæven salte, jeg trudde piskadausen jeg hadde fått røsk i pæra da jeg skulle kæsje inn fire postanvisninger fra Hamar, nærmere bestemt Norsk Tipping, avd. Lotto, pålydende tilsammen kroner 400,-

«Du vet vel at det blir tredve kroner pr. anvisning i gebyr»?... sa spetakkelet bak disken

Vi ble stående å dra i papirlappene på hver vår side av disken mens tvilen rev og slet; «øh, kødder'u»?

Men nei, 120,- NOK skulle svina ha for å betale meg mine rettmessige 400,- kroner, «tjent» på rein flaks og nitid avkryssing.

Hadde det vært fire anvisninger på tredve bols hver, så kunne jeg like godt hivd dem.

*lang remse med banning strøket av sensuren*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannelig glad jeg aldri har vinni noe, skarre værra sånn!!!

*makan*

Gjest apropos gebyrer
Skrevet

Sannelig glad jeg aldri har vinni noe, skarre værra sånn!!!

*makan*

Det var jo til og med verre enn hva jeg oppdaget i dag:

Jeg skulle bestille kino over internett. Det sto: Du får 5 kr i avslag pr billett hvis du betaler over internett framfor å kjøpe dem direkte. Videre sto det: Det kommer i tillegg et gebyr på 5 kr for hver bestilte billett.

!!!

Ja ja, det er Oslo Kinomatografer, det.

Skrevet

...få det rett inn på kontoen så slipper du det der.....

Gjest Norsk tipping
Skrevet

Det koster en del for Norsk Tipping å sende utbetalingsanvisninger. Hadde du hatt vett til å registrere bankkontonummeret ditt sammen med spillerkortet så hadde du sluppet uten et øre i gebyr.

Skrevet

Det var jo til og med verre enn hva jeg oppdaget i dag:

Jeg skulle bestille kino over internett. Det sto: Du får 5 kr i avslag pr billett hvis du betaler over internett framfor å kjøpe dem direkte. Videre sto det: Det kommer i tillegg et gebyr på 5 kr for hver bestilte billett.

!!!

Ja ja, det er Oslo Kinomatografer, det.

lol!

Skrevet

Det koster en del for Norsk Tipping å sende utbetalingsanvisninger. Hadde du hatt vett til å registrere bankkontonummeret ditt sammen med spillerkortet så hadde du sluppet uten et øre i gebyr.

Pisspreik! Jeg har alltid fått utbetlingeslapper som kan løses inn hos kommisjonæren uten noe ekstra kostnad, dessuten er det Posten som tar gebyret, dusten, ikke Norsk Tipping!

Forøvrig har da Norsk Tipping (med stor T) en såpass solid økonomi, takket være fjols som meg, at de ikke skulle behøve å ta tilbake halve gevinsten fra de som er med og holder dem i live.

Gå og legg dæ!

Skrevet

...få det rett inn på kontoen så slipper du det der.....

Hvordan skal jeg da få sydd millionene inn i madrassen ubemerket den dagen det slår til? Kan du fortelle mæ det - HÆ?

Skrevet

Hvordan skal jeg da få sydd millionene inn i madrassen ubemerket den dagen det slår til? Kan du fortelle mæ det - HÆ?

tenk om jeg blir sengevæter på mine gamle dager! *LOL*

Skrevet

...det hadde jeg tatt med knusende ro, den kommer garantert aldri..., og i mens så taper du hundrevis av kroner i gebyr..:-)

Skrevet

Posten er ikke helt god. Se bare på de vanvittig høye portotakstene.

Skrevet

Posten er ikke helt god. Se bare på de vanvittig høye portotakstene.

Nå skal de ha 90,- for å hjelpe oss å importere og fortolle en lusen flaske champagne vi "dessverre" har fått i gave fra Frankrike - lurer påhvor mye den kommer på etterhvert?

Skrevet

...det hadde jeg tatt med knusende ro, den kommer garantert aldri..., og i mens så taper du hundrevis av kroner i gebyr..:-)

Nåja, det er nok ikke gebyrene som er den største utgiftsposten...

Når'e koster henholdsvis 3 og 4 kroner rekka, så skal en ikke klusse for lenge med pulekennen før det blir penger av det.

Skrevet

tenk om jeg blir sengevæter på mine gamle dager! *LOL*

Eller jeg får sånn klukk-klukkmareritt?

Skrevet

Eller jeg får sånn klukk-klukkmareritt?

hehe - nå ler jeg av at jeg ikke skjønner hva du mener! *LOL* - klukk klukk? - skal du legge egg i senga? hehe

Skrevet

hehe - nå ler jeg av at jeg ikke skjønner hva du mener! *LOL* - klukk klukk? - skal du legge egg i senga? hehe

Husker du ikke vitsen du fortalte, om han som kom for tidlig til St. Peter og ble sendt ned igjen som ei høne; Harry, du må våkne - du driter ne' senga!

Skrevet

Husker du ikke vitsen du fortalte, om han som kom for tidlig til St. Peter og ble sendt ned igjen som ei høne; Harry, du må våkne - du driter ne' senga!

åja! :) den alle andre enn jeg syns er morsom den!

Gud, nå komme rjeg til å drømme rart i natt...låner en bleie av barnebarnet jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...