Gå til innhold

???

Gjest veronicaaa

Anbefalte innlegg

Gjest veronicaaa
Skrevet

hei.. jeg bare lurte på en ting til... går det ann til å gå ned i vekt men ikke bli tynnere?? se helt lik ut liksom?? hvor mange kilo må man gå ned for at man skal se det??? jeg har gått ned over 8 kilo men ser HEEELT lik ut!!!!!

Skrevet

Det er nok noe galt med øynene som ser, i dette tilfellet...

Skrevet

Som andre påpeker i det andre innlegget ditt... dette vet du egentlig..

Hvis dette er seriøst så har du en sykdom og trenger hjelp.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Du merker det nok helt sikkert på buksene iallefall. Så det er nok øynenen dine som ikke ser helt korrekt!

Skrevet

Jeg har gått ned ti kilo det siste året, men jeg er dønn lik som jeg var før jeg begynte å gå ned. Jeg har blitt mindre, ååja, bukser er plutselig utrolig store, og ting som ikke passa for mange år siden, sitter passer plutselig nå, men selve fasongen på meg selv altså, den er lik (grr, har både mage og lår som jeg helst ser forsvinner;).

Skrevet

Det er nok bare du som er blind for ditt eget utseende.

Det høres ut som om du burde vurdere å oppsøke litt profesjonell hjelp, og det er ikke ment som en spøk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...