Gjest trukke det Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Er i den leie situasjon at jeg mangler oppg. i nordisk mellomfag + en på grunnfagsnivå, i et av samfunnsfagene som "henger"....Dette må jeg bli ferdig med til sommeren. Problemet er at i tillegg til å være syk, har jeg så mye annet nå at jeg ikke aner hvordan få tid. Det er fullstendig krise. Jeg vurderer helt seriøst å prøve å få noen med kompetanse til å skrive om ikke begge, i alle fall en av oppg. mot betaling selvfølgelig.. Men hvor i hule finner jeg denne personen?? 0 Siter
Gjest my sister violet Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Synes ikke du skal få andre til å skrive for deg. Juks blir oppdaget.. Har venner som underviser, og de sjekker oftere enn før. Gjør det selv, og få det heller utsatt. 0 Siter
Gjest trukke det Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Synes ikke du skal få andre til å skrive for deg. Juks blir oppdaget.. Har venner som underviser, og de sjekker oftere enn før. Gjør det selv, og få det heller utsatt. Det er lov å motta "hjelp" på slike oppgaver. Feks kan bestefar eller søster skrive uten at dette oppdages.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.