Gå til innhold

røyklukt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har overtatt en sofa etter min mor.

Det lukter veldig røyk av den, og i vårt røykfrie hgjem lukter den enda mer.....

Hva kan jeg gjøre for å få bort den lukten???

Gjest kan gå
Skrevet

La den stå ute i frost noen timer? Sett den på plast, og ha den ute når det ikke snør...

Skrevet

En sofa med inngrodd røyklukt ville jeg ikke hatt.

Vet dessverre ikke hvordan du muligens kan bli kvitt lukten, men den sofaen høres ikke særlig festlig ut, sorry.

Inngrodd røyklukt er ille.

Gjest kan gå
Skrevet

En sofa med inngrodd røyklukt ville jeg ikke hatt.

Vet dessverre ikke hvordan du muligens kan bli kvitt lukten, men den sofaen høres ikke særlig festlig ut, sorry.

Inngrodd røyklukt er ille.

Skal ikke frost ta bort slik lukt? (Røyk/stekeos osv.)

Skrevet

Vær glad det ikke er samboeren/mannen det lukter av :-)

Skrevet

X-it?

Ifølge reklamen skal det funke iallefall, men vet ikke helt jeg, når det sikkert er skikkelig inngrodd.

Ta av trekket og vask i vaskemaskina?

Skrevet

Vi hadde samme problem før jul...pørøvde X-it - men det lukta enda verre - så vi har tatt tiden til hjelp - og luftet mye - nå er det ok! :-)

Skrevet

Her er et godt råd.

Fyll en bøtte med varmt vann,hell i litt salmiakk,bruk en ren håndduk som du vrir opp i vannet legg den på sofaen og bruk teppebanker på den skyll håndduken i vannet etter hvert,jeg garanterer att lukten forsvinner,lykke til.

Gjest renser ofte hos oss
Skrevet

Har du prøvd med rensemaskin og spesialsåpe som følge med den?

Den blir ihvertfall veldig ren etterpå!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...