stromme Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Vi har overtatt en sofa etter min mor. Det lukter veldig røyk av den, og i vårt røykfrie hgjem lukter den enda mer..... Hva kan jeg gjøre for å få bort den lukten??? 0 Siter
Gjest kan gå Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 La den stå ute i frost noen timer? Sett den på plast, og ha den ute når det ikke snør... 0 Siter
amber sun Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 En sofa med inngrodd røyklukt ville jeg ikke hatt. Vet dessverre ikke hvordan du muligens kan bli kvitt lukten, men den sofaen høres ikke særlig festlig ut, sorry. Inngrodd røyklukt er ille. 0 Siter
Gjest kan gå Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 En sofa med inngrodd røyklukt ville jeg ikke hatt. Vet dessverre ikke hvordan du muligens kan bli kvitt lukten, men den sofaen høres ikke særlig festlig ut, sorry. Inngrodd røyklukt er ille. Skal ikke frost ta bort slik lukt? (Røyk/stekeos osv.) 0 Siter
serendipity Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Vær glad det ikke er samboeren/mannen det lukter av :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 X-it? Ifølge reklamen skal det funke iallefall, men vet ikke helt jeg, når det sikkert er skikkelig inngrodd. Ta av trekket og vask i vaskemaskina? 0 Siter
flisa Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Vi hadde samme problem før jul...pørøvde X-it - men det lukta enda verre - så vi har tatt tiden til hjelp - og luftet mye - nå er det ok! :-) 0 Siter
spørsmålet Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Her er et godt råd. Fyll en bøtte med varmt vann,hell i litt salmiakk,bruk en ren håndduk som du vrir opp i vannet legg den på sofaen og bruk teppebanker på den skyll håndduken i vannet etter hvert,jeg garanterer att lukten forsvinner,lykke til. 0 Siter
Gjest renser ofte hos oss Skrevet 20. januar 2005 Skrevet 20. januar 2005 Har du prøvd med rensemaskin og spesialsåpe som følge med den? Den blir ihvertfall veldig ren etterpå! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.