Gå til innhold

Stakkar lottovinner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest tottlå
Skrevet

Jeg slenger inn kontonummeret mitt med det samme!!!!

Har nettop kjøpt ny leilighet, så jeg trenger noen millioner!!!

Skrevet

Ja, det meste faller nok på barna. Er hun typen og helsa er bra, kan hun dra på en rådyr reise og svi av en god del der:o)

Skrevet

Jeg slenger inn kontonummeret mitt med det samme!!!!

Har nettop kjøpt ny leilighet, så jeg trenger noen millioner!!!

Grattis med leilighetskjøp! Er det ikke du som bor i "byen på Jæren"?

Gjest tottlå
Skrevet

Grattis med leilighetskjøp! Er det ikke du som bor i "byen på Jæren"?

Joda!! Men nå leier jeg leilighet. I desember flytter jeg inn i min egen leilighet!!!

Gleeeeeeeeder meg sånn!

Skrevet

men i jøssenam.....hun kan da leve i 20-30 år til hun og ha mye moro!

Gjest vikinglotto
Skrevet

men i jøssenam.....hun kan da leve i 20-30 år til hun og ha mye moro!

Klart hun kan, jeg tenkte mest på tiggere, slektninger og andre som sikkert vil ha sin bit av kaka.

Skrevet

Joda!! Men nå leier jeg leilighet. I desember flytter jeg inn i min egen leilighet!!!

Gleeeeeeeeder meg sånn!

Stilig. Kan tenke meg du gleder deg, ja. Du blir på Bryne vel?

Gjest tottlå
Skrevet

Stilig. Kan tenke meg du gleder deg, ja. Du blir på Bryne vel?

Klart jeg blir på bryne!!! Bryne æ best!!!

Jeg trives veldig godt her, og kommerikke til å flytte fra herligheten!

Herrepitter, hvem flytter fra en fritz rød park, da???

Skrevet

Klart jeg blir på bryne!!! Bryne æ best!!!

Jeg trives veldig godt her, og kommerikke til å flytte fra herligheten!

Herrepitter, hvem flytter fra en fritz rød park, da???

Du har gjerne et poeng der. Men vi kunne likevel aldri tenke oss å flytte 5 km sørover....Bryne er best på besøk...

Skrevet

Klart hun kan, jeg tenkte mest på tiggere, slektninger og andre som sikkert vil ha sin bit av kaka.

de vil nok få sitt :)

Var det ikke en som sa:

"jeg vil bli mangemillinær på Lotto - DET hadde vært noe det!"

...så sa kameraten hans; "huff, nei Sigurd,- tenk på alle tiggerbrevene?"

...Sigurd; "Pøh, de ville jeg fortsette å sende!"

hehe

Gjest tottlå
Skrevet

Du har gjerne et poeng der. Men vi kunne likevel aldri tenke oss å flytte 5 km sørover....Bryne er best på besøk...

Ahhrr.....5 km sør, øst, vest eller nor.......eh...vent litt, nord ville vært toskaskab!!! (Ikke flytt nord-over)!!!

Men 5 km sør, har det noe å bety??

Klepp er jo bare en plass man kjører gjennom.

Foresten, hvor skal de legge den nye riksveien??? Har hørt at den skal flyttes vekk fra klepp "sentrum"!! :D

Skrevet

Ahhrr.....5 km sør, øst, vest eller nor.......eh...vent litt, nord ville vært toskaskab!!! (Ikke flytt nord-over)!!!

Men 5 km sør, har det noe å bety??

Klepp er jo bare en plass man kjører gjennom.

Foresten, hvor skal de legge den nye riksveien??? Har hørt at den skal flyttes vekk fra klepp "sentrum"!! :D

Klepp er en "perle". Som altfor mange kjører forbi.......

Og så har vi jo fått så fin-fint senter også nå. Vært der? Men Mølledammen og Fritz Røed er jo bra.

Uansett, Jæren er jo et fint område. Enig?

Gjest tottlå
Skrevet

Klepp er en "perle". Som altfor mange kjører forbi.......

Og så har vi jo fått så fin-fint senter også nå. Vært der? Men Mølledammen og Fritz Røed er jo bra.

Uansett, Jæren er jo et fint område. Enig?

Jepp enig!

Jeg har hele slekta mi i nord-østerdalen. Etter en ferie hos dem, er det vidunderlig å komme hjem til hevda-lukt å flate jæren, flate kvite, milelange strender og VINDEN!"!!!

Ingenting som hjemme på jæren!!

Skrevet

Jepp enig!

Jeg har hele slekta mi i nord-østerdalen. Etter en ferie hos dem, er det vidunderlig å komme hjem til hevda-lukt å flate jæren, flate kvite, milelange strender og VINDEN!"!!!

Ingenting som hjemme på jæren!!

ENIG!!!

Og det selv om jeg er tilflytter.

Skrevet

Hvis jeg ikke har vunnet innen jeg blir 67, så gir jeg opp. Eller hvis rekka går den dagen jeg glemmer å tippe. Da har'u liksom fått et hint...

Gjest tottlå
Skrevet

ENIG!!!

Og det selv om jeg er tilflytter.

Hvor komme du egentlig fra, da??

Jeg gikk tur på Orre- stranden i dag! Kan tro det var fint! "INGA" har satt sine spor. Sanddynene var mye større enn før, og sjøen slo helt opp i dynene. Sjøen kokkte, og vinden piska i annsiktet!!!

Skrevet

Hvor komme du egentlig fra, da??

Jeg gikk tur på Orre- stranden i dag! Kan tro det var fint! "INGA" har satt sine spor. Sanddynene var mye større enn før, og sjøen slo helt opp i dynene. Sjøen kokkte, og vinden piska i annsiktet!!!

Lurte på å ta en tur på en av strendene til helga, ta med guttene.

Kommer egentlig fra en liten plass nord for Bergen. Men her er jo "alt så meget bedre". Jæren er hjemme.

Gjest tottlå
Skrevet

Lurte på å ta en tur på en av strendene til helga, ta med guttene.

Kommer egentlig fra en liten plass nord for Bergen. Men her er jo "alt så meget bedre". Jæren er hjemme.

Hihi.....rette innstillingen!

Nå kryper jeg under dyna.....natta!!

Skrevet

Hvis jeg ikke har vunnet innen jeg blir 67, så gir jeg opp. Eller hvis rekka går den dagen jeg glemmer å tippe. Da har'u liksom fått et hint...

Du kunnet jo vunnet litt for min skyld? *blunker*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...