Gå til innhold

Fy f..n for en j...lig smak!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte brusen Dr. Pepper idag. Kan spise og drikke mye rart jeg, men her går grensen... Yuck!

Er det virkelig noen so liker den?

Skrevet

Samme smak som en barnemarkmedisin jeg fikk da jeg var 5 år...den spruta jeg utover hele kjøkkenet og den nye lyseblå hekla (!) jumperen min - blodrød medisin,

Gjest tottlå
Skrevet

Samme smak som en barnemarkmedisin jeg fikk da jeg var 5 år...den spruta jeg utover hele kjøkkenet og den nye lyseblå hekla (!) jumperen min - blodrød medisin,

Skal si du husker......

Det var en traumatisk opplevelse, kanskje?!?

Skrevet

Skal si du husker......

Det var en traumatisk opplevelse, kanskje?!?

Ja. det sies at lukt og smak husker man leeeeeeeeenge - og så innovativ som jeg er så var jeg sikekrt den første i Norge som smakte Dr.Pepper - PFØY!

Gjest tottlå
Skrevet

Ja. det sies at lukt og smak husker man leeeeeeeeenge - og så innovativ som jeg er så var jeg sikekrt den første i Norge som smakte Dr.Pepper - PFØY!

Hihi....... Ja, den smaker HEVD!

Gjest tottlå
Skrevet

Hva er HEVD? :)

LORT! Bøndene hevder.......Fatte??

Gjest tottlå
Skrevet

å laaaangt i fra! -de er jo gode!

mmm......de er dødsgode!! Smelter på tunga!!

Skrevet

LORT! Bøndene hevder.......Fatte??

Fatter ikke - de FRAUER!

Skrevet

å laaaangt i fra! -de er jo gode!

Nehei - de smakker AKKURAT samme! Tygg tre loveheart og ta en liiten sup av et eller annet med kullsyre i, så har du Dr. Pepper...

Skrevet

Nehei - de smakker AKKURAT samme! Tygg tre loveheart og ta en liiten sup av et eller annet med kullsyre i, så har du Dr. Pepper...

De smakker faktisk...!

Gjest tottlå
Skrevet

Fatter ikke - de FRAUER!

Hæ??

Bøndene lorter jordene.......Sprer lort.....lorter.......hevder......

Tog du an?

Skrevet

Hæ??

Bøndene lorter jordene.......Sprer lort.....lorter.......hevder......

Tog du an?

ja, men jeg har ikke hørt det uttrykket før - jeg har bare hørt FRAUER eller GJØDSLER! :)

Gjest tottlå
Skrevet

ja, men jeg har ikke hørt det uttrykket før - jeg har bare hørt FRAUER eller GJØDSLER! :)

Jeg har alldri hørt frauer.......sier dere det??? Er frauer det samme som hevda???

Skrevet

Jeg har alldri hørt frauer.......sier dere det??? Er frauer det samme som hevda???

Sikkert! I Trøndelag - - hvor sier man hevder? Her i Østfold har jeg vel ikke hørt annet enn "spre møkk" eller "gjødsle" :)

Gjest tottlå
Skrevet

Sikkert! I Trøndelag - - hvor sier man hevder? Her i Østfold har jeg vel ikke hørt annet enn "spre møkk" eller "gjødsle" :)

På jæren hevder vi, eller helst "ud å lorta"!

Skrevet

På jæren hevder vi, eller helst "ud å lorta"!

*s* - så har vi begge lært noe om landet vi bor i i aften! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...