Gå til innhold

klagemur for denne uka. Bare klag i vei...

Anbefalte innlegg

Gjest Klagemurdronningen
Skrevet

må klage på legekontoret mitt som ikke gir dobbelttime til pasienter som trenger det. og hvorfor bare 20 minutters konsultasjon?

dessuten så hater webmaster meg :(

Gjest tottlå
Skrevet

Jeg vil gjerne klage over kjærlighets livet mitt!!!!!

Evig singel!! En jeg var intressert i løy for meg angående alder. Jeg stilte han til veggen, å ville ha et svar: har ikke hørt fra fyren siden!!

Skrevet

Jeg vil gjerne klage over kjærlighets livet mitt!!!!!

Evig singel!! En jeg var intressert i løy for meg angående alder. Jeg stilte han til veggen, å ville ha et svar: har ikke hørt fra fyren siden!!

Jeg har vært syk lenge og håper antibiotikaen snart tar knekken på de slemme smertene rundt om i kroppen..baaaah...

Gjest Ikke bare bare, nei
Skrevet

Jeg er feit og klarer ikke slanke meg. Går ned fem kilo hvis jeg holder på i ukevis og ukevis igjen, og går opp to kilo på en helg hvis jeg er uforsiktig.

Det er null grader idag, og jeg er redd denne deilige snø- og isfrie vinteren skal bli kaldere. Orker ikke måking og skraping av bilvinduer og iskalde biler.

Jeg har fått mensen i dag. Hater det! Vondt og jævlig.

Må være sammen med mennesker jeg ikke har lyst til å være sammen med i dag. Pliktløp, og kommer til å gå i timevis som en spent streng.

Hadde ikke noe god frokost i huset.

Magen tåler ikke kaffen. Og jeg som er avhengig av kaffe!

Og ikke minst, jeg er i dritthumør idag. Mest pga to nevnte tidligere punkter. Mens og teite mennesker. Hrrrmmmffff.

Skrevet

Når skal datra mi slutte å være Nattens Dronning?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...